FAQ
Poradnik DN - Ogólne
Jak stworzyć postać?

Wampiry
Kim są wampiry?
Jakie są grupy wampirów?
Kim są Tang?
Kim są Draculesti?
Kim są Reyes?
Kim są Page
Kim są Igelstrom?

Wilkołaki
Kim są wilkołaki?

Ludzie
Kim są familianci?
Kim są łowcy wampirów?

 

Poradnik DN - Ogólne
Jak stworzyć postać?
opis krok po kroku
Powrót do góry

Wampiry
Kim są wampiry?
opis ogólny wampirów
Powrót do góry
Jakie są grupy wampirów?
lista rodów
Powrót do góry
Kim są Tang?
opis ogólny
Powrót do góry
Kim są Draculesti?
opis ogólny
Powrót do góry
Kim są Reyes?
opis ogólny
Powrót do góry
Kim są Page
opis ogólny
Powrót do góry
Kim są Igelstrom?
opis ogólny
Powrót do góry

Wilkołaki
Kim są wilkołaki?
opis ogólny wilkołaków
Powrót do góry

Ludzie
Kim są familianci?
Jedną z opcji dla ludzkich postaci jest zostanie familiantem, wśród wampirów często pogardliwe nazywanym "ghulem". Familiant to człowiek, który został wybrany przez nieśmiertelnego na kogoś pomiędzy powiernikiem a sługą. Często załatwia on wszelkie sprawy, których wampir sam nie może wykonać ze względu na swoje ograniczenia.
W zamian wampir karmi go swoją krwią, która ma zarówno pozytywny jak i negatywny wpływ na ludzki organizm. Regularne picie krwi wampira sprawia, że ciało familianta staje się sprawniejsze, silniejsze i wytrzymalsze; szybciej goją się jego rany, a ciało starzeje się wolniej. Bycie w bliskich relacjach z nieśmiertelnym ma też inne zalety: łatwiej wybić się na każdym z pól: nie brakuje pieniędzy i dzięki prawu nieśmiertelnych jest się chronionym przed atakami innych wampirów - nikt nie ma prawa tknąć takiej osoby.
Z drugiej jednak strony krew wampirów jest szalenie uzależniająca i kiedy raz zacznie się ją pić, nie można jej tak po prostu odstawić. Jeśli familiant nie pożywia się nią dłużej niż tydzień, jego ciało zaczyna się buntować: najpierw zaczynają się ataki paniki i histerii, później pojawiają się nasilające się dreszcze oraz drgawki, duszności, bóle, omdlenia, a w ostatecznym stadium: śmierć. Jedynym znanym sposobem na "wyleczenie się" z bycia ghulem jest skomplikowany, pracochłonny, bolesny i mocno wątpliwy z etycznego punktu widzenia proces przestawiania się z krwi wampirzej na ludzką - bez kanibalizmu ani rusz.
Aby zostać familiantem człowiek musi zasłużyć sobie na zaufanie wampira. Najczęściej stają się nimi osoby wpływowe, przydatne nieśmiertelnemu, takie jak: politycy, wyżsi oficerowie policji i tak dalej.
Powrót do góry
Kim są łowcy wampirów?
Niegdyś dumny i potężny Zakon Smoka działający przez setki lat w wyniku ostatnich wydarzeń przestał istnieć. Członkowie Zakonu Smoka pragnęli utrzymać względny ład na świecie. Fanatyczni Łowcy stanowiący jego odłam zostali wybici co do ostatniego. Dążyli oni do “całkowitego oczyszczenia z grzechu” czyli wymordowania rasy wampirów oraz wprowadzenia “nowego ładu”.
Ci z Zakonu, którzy zdołali przeżyć… Jest ich tak mało, że trudno mówić tu o jakiejkolwiek organizacji.

O członkach upadłego Zakonu Smoka nic nie wiadomo poza tym, że dawniej stanowili potęgę, która przyprawiała wampiry o dreszcze strachu i niepokoju. Ile z ich wiedzy i umiejętności przetrwało do dzisiejszego dnia, trudno ocenić. Większa część świata nawet nie była świadoma ich istnienia. Niektórzy opowiadają, że poza zaufanymi i przeszkolonymi ludźmi w ich szeregach znajdowały się również wilkołaki.

Dzisiaj Łowcy Wampirów to niedobitki działające na własną rękę. Sami muszą sobie załatwiać sprzęt, tropić wampiry i zdobywać wiedzą potrzebną im do “polowań”. Spotkanie Łowcy z dawnego Zakonu Smoka jest wręcz niemożliwe.
Powrót do góry

(CET +1:00 godzinę) Warszawa, Berlin, Bruksela, Paryż, Rzym

Skocz do:  


phpBB by przemo   kontakt@darkestnight.pl
Strona wygenerowana w 0,088 sekundy. Zapytań do SQL: 6

zamknij okno
Mistrz Gry

[MG] Mina

Sieczka to jej specjalność. Niezależnie czy posługujesz się bronią palną czy bronią białą, poprowadzi dosłownie każdą walkę. Dobrze się czuje w klimatach słowiańskich i azjatyckich - zwłaszcza Japonia oraz Korea (zarówno Południowa jak i Północna). Sesje z wampirami czy z ludźmi nie są żadnym problemem, w przypadku wilkołaków wciąż się uczy. I żadna drama jej niestraszna!

Multi: Żywia Wang, Xiao Xing Tang, Jane, Malavika Draculesti
Mistrz Gry

[MG] Hella

Forumowa (nie)dziewica. Nieustannie się uczy, patrzy, podgląda i zapamiętuje. Poza tym lubi troll-sesje. Bardzo. Zatem zaprasza wszystkich do wspólnego śmieszkowania! Na wilkołakach się nie wyznaje i przyznaje się do tego bez bicia, co nie zmienia faktu, że chętnie poprowadziłaby coś jakiemuś Dziecku Luny. Umie trochę w medycynę i uwielbia opisywać (i zadawać) obrażenia. Zatem może walki? Wciąż się uczy, wciąż odkrywa i da znać, jak będzie wiedzieć w czym czuje się najlepiej.

Multi: Gustav Tordivler, Yumiko Kobayashi
Mistrz Gry

[MG] Brutus

Osoba uniwersalna pod każdym tego słowa znaczeniem. Może poprowadzić Ci wszystko, absolutnie wszystko, zaczynając od polowania na wampiry, przez poszukiwanie detektywistyczne i sceny walki czy zabicie Cezara w Idy Marcowe. Lubi futrzaki i trwałe okaleczanie postaci.

Multi: Kostya, Hernando Reyes
Mistrz Gry

[MG] Amara

Dopiero zaczyna swoją karierę jako Mistrz Gry. Miła dla wszystkich, aczkolwiek w czasie prowadzenia sesji może wydać Ci się najgorszą osobą na świecie. Dopiero uczy się pomidorowego fachu, więc przygarnie wszystkie sesje - klimatyczne, zagadkowe czy z walką w tle (troll sesja też by się przydała!). Pozytywnie nastawiona do światała wokół niej. Naczelny słodziak forum.

Multi: Anna Iwanow, Maya Krause
Mistrz Gry

[MG] Westenra

Jeśli oczekujesz dynamicznej rozgrywki - to jest z pewnością nadającą się do poprowadzenia Ci sesji osobą. Niezależnie od tego czy sesja ma być poważna, czy skłaniająca ku zabawie, dotycząca wdrożenia do fabuły lub samego rozwoju postaci - będzie plan na dobrą rozgrywkę. Pomysłowa i chętna do pomocy, głównie zajmująca się działaniem na Wyspach i we Francji, ale też nie ma problemu, aby poprowadzić sesję w innej części świata. Chętnie poprowadzi sesję ludziom oraz wampirom. Pomoże w każdej sprawie na GG lub PW. Lubi tematykę dawnych wierzeń, historycznych motywów oraz wątków w których Gracz ma szansę zostać Larą Croft lub Indianą Jonesem. Psst. Lubi komplementy.

Multi: Alexander Fraser, Narcisse
Mistrz Gry

[MG] Pam

Lubi sesje lekkie oraz takie, które wpłyną na postać. Potrafi dostosować się do każdej sytuacji dzięki czemu rozgrywki prowadzone są gładko i sprawnie. Nie przepada za wilkołakami, azjatycką kulturą, militariami oraz walkami w zwarciu czego powodem jest niewystarczająca wiedza do poprowadzenia sesji na wysokim poziomie. Otwarta na uwagi oraz pytania. Wykazuje się wiedzą, którą urozmaica prozaicznie proste tematyki sesji. Leniuszek preferujący wolniejsze gry. Zawsze podpytuje Gracza czego się od niej wymaga.

Multi: Dione Floros, Ophelia Anderson
Mistrz Gry

[MG] Akasha

Świeżutki Mistrz Gry. Dopiero wkracza w świat prowadzenia sesji. Pełna pomysłów i nieposkromionej energii do prowadzenia sesji. Sesje: komedie, tragikomedie lub pełne patosu, do wyboru do koloru. Z chęcią spróbuje każdego rodzaju. Poprowadzi sesję każdemu i jaką by duszyczka zapragnęła. Uwaga tylko by ta duszyczka do piekiełka nie trafiła. Nadal poszukuje najbardziej odpowiadającego dla niej motywu sesji.

Multi: Hessa Nejem, Beatrice Lange
Mistrz Gry

[MG] Anne

Anne zależy przede wszystkim na solidnej rozgrywce i elastyczności względem działań graczy. Stara się dopasować graczom takie sesje, które będą nawiązywały do ich Kart Postaci i preferencji gry. Osobiście preferuje rozbudowane, mające możliwie jak największy wpływ na postać sesje. Bardzo dobrze zna realia uniwersum DarkestNight. Na miarę swoich możliwości postara się odpowiedzieć na wszelkie nurtujące gracza pytania. Pomoże w wykreowaniu postaci, a także chętnie wykona kilka avatarów.

Multi: Charlene Page, Leila Nejem
MODERATORZY
Moderator

[M] Oaz

Moderator działu retrospekcji.

Multi: William E. Nejem, Takeshi Okage, Zofia Kowalczyk
zamknij okno
Chcesz się z nami wymienić banerami? Napisz do nas na adres kontakt@darkestnight.pl lub bezpośrednio do Głównej Administratorki selene@darkestnight.pl


zamknij okno
ACT IX: WILL BE HOWL FOR ME WHEN I AM DEAD




W przeciągu ostatnich dwóch lat w świecie nadnaturalnych istot wydarzyło się tak wiele, że aż odnosiło się wrażenie, iż po kilkuset latach ciszy własnie nastąpiła burza. Burza co rusz zbierająca swoje żniwa. W przeciągu ostatnich dwóch lat zginęło i zniknęło o wiele więcej długowiecznych niż kiedykolwiek wcześniej... Najpierw odrodził się Zakon Smoka, by szybko zniknąć z kart historii i mapy, później nastąpiły choroby wampirów i lykan aż w końcu uderzyła Sekta. Sekta i jej opozycja, Inconnu - nieustająca od dziesiątek setek lat wojna, która zabrała pośród nadprzyrodzonych istot największe żniwa w ich historii.
A żniwa nie ustawały.
Wraz z upadkiem Londynu we wrześniu 2016 r.; wraz z upadkiem Big Bena i Parlamentu Angielskiego; wraz ze śmiercią Królowej Elżbiety II i jej małżonka Filipa oraz przejęciem władzy w Wielkiej Brytanii przez Królową Rosemarie i wyjściem na ulicę zdeformowanych, zdziczałych bestii nastąpił chaos. Chaos, którego rozwój został jednak powstrzymany za sprawą stanu wojennego w Londynie.
Ten chaos został jednak wykorzystany przez osoby, które upatrzyły w nim szansę dla siebie. Wykorzystały one możliwości jakie ofiarowała im Sekta swoimi śmiałymi i radykalnymi posunięciami. Gdy długowiecznym udało się ustabilizować sytuację i powstrzymać dalszy upadek Maskarady, oni niespodziewanie uderzyli.
Ród Drăculești zaczął dostawać sygnały o podejrzanych, niekiedy masowych morderstwach i przypadkach kanibalizmu na swoim dawnym terytorium, Rumunii. Rodzina Igelström z kolei dostaje od swoich informatorów wysoce alarmujące działania na terenie Islandii, które mogłyby doprowadzić do upadku Maskarady: zgonach i pojedynczych kanibalach. Familia Nejem musi się zmierzyć z narastającym problemem w Indiach: pogłoskach o silnym i szybko uzależniającym narkotyku, który doprowadza do błyskawicznych zgonów i kanibalizmu. Ród Page z kolei mają nie lada problem w Szwajcarii, gdzie w szpitalach i przychodniach pojawiają się masowe ilości osób uzależnionych od nieznanego lekarzom narkotyku, na który nie znają leku. Ród Rasputin również nie ma łatwo: będą musieli powstrzymać na terenie Ukrainy fale bestialskich, wygłodniałych ludzi, których nikt nie jest w stanie zatrzymać. Rodzina Reyes zaś od jakiegoś czasu zaczęła dostawać informacje o nasilających się śledztwach z różnych grup społecznych w sprawie narkotyku, który nie uzależnia, ale daje chwilowego kopa fizycznego czyniąc z człowieka krótkotrwale prawdziwego berserka. Jedynie w przypadku Familii Táng zdaje się być spokojnie...