Darkest Night Revolution Strona Główna
Darkest Night Revolution - Warunki Rejestracji

Regulamin forum

Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.

Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomości, że webmaster, administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.

Skrypt tego forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które podałeś i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła (i dla przesłania nowego hasła, gdybyś zapomniał stare).

Klikając odnośnik Rejestracja na dole zgadzasz się na te warunki.

Regulamin ogólny DN

1. Najwyższą władzę na forum sprawuje Administracja. Użytkownicy powinni stosować do jej zaleceń i decyzji. Ewentualne uwagi, co do słuszności stanowiska danego Administratora należy kierować bezpośrednio do niego na PW bądź też GG.

2. Drogi użytkowniku pamiętaj, admini to nie maszyny, ani roboty. To przede wszystkim ludzie, którzy dobrowolnie poświęcają swój czas na prowadzenie forum. Szanuj admina i jego pracę, a na pewno będzie bardzo pomocny i chętny do współpracy.

3. Wszelka pomoc dla administracji jest zawsze mile widziana czy to w usprawnieniu forum, czy to uspokajaniu nieodpowiednio zachowującego się użytkownika, tudzież zwykłego podzielenia się swoimi pomysłami na rozwój fabuły, które rzecz jasna można zaprezentować w dziale rozwoju i propozycji.

4. Surowo zabrania się potępiać, obrażać, a także wymuszać cokolwiek na kimkolwiek. Zasada ta obowiązuje zarówno administrację jak i użytkowników. Każde tego typu wykroczenie będzie karane ostrzeżeniem, a w najgorszych wypadkach banem konta.

5. Miejsca do rozmów poza fabułą gry oraz te do umieszczania reklam innych stron są odgórnie wskazane i uprasza się o trzymanie owych w razie odczucia gwałtownej potrzeby "offtopowania".

6. Multikonta są dozwolone, jednak ich liczba przypadająca na jednego użytkownika to 3. Pierwsza dwa konta są tzw. za free. Czwarte konto można stworzyć za zgodą MG. Założenie kolejnej postaci jest możliwe tylko i wyłącznie po spełnianiu następujących wymagań:
∙ Posiadanie minimum 100 postów, które FAKTYCZNIE wpłynęły na rozwój fabularny (plus każde kolejne 100 na kolejne multi).
∙ Aktywne uczestnictwo w życiu rodu i sprawach rodu.
Każdemu użytkownikowi przysługuje tylko jedna postać wampira IV lub V pokolenia. Ponadto każdemu graczowi przysługują tylko dwie postacie wilkołaków. Punkt ten nie obejmuje postaci utworzonych przed wniesieniem poprawki do regulaminu.

Gracze, którzy notorycznie tworzą i porzucają/uśmiercają swoje postaci mogą spotkać się z odmową przyznania im kolejnego konta.

7. Konta będą przesuwane do grupy nieaktywnych po miesiącu od napisania przez użytkownika ostatniego posta fabularnego. Jeśli były to postacie kluczowe dla fabuły, należy liczyć się z tym, że zostaną zabite lub pojmane podczas nieobecności gracza.
a. konta, z których nie został napisany więcej niż jeden post fabularny (lub kilka postów, które nic nie wniosły do fabuły) będą od razu kasowane.
b. konta, z których nie wysłano Karty Postaci będą kasowane po dwóch tygodniach nieobecności właściciela (wyjątek stanowią konta użytkowników, którzy poprosili o przedłużenie)
c. konta postaci uśmierconych będą od ręki blokowane, zaś porzucone po tygodniu. W celu odblokowania należy napisać do administratora.

8. O każdej kolejnej stworzonej przez użytkownika postaci należy informować któregoś z mistrzów gry. Informacje o swoich multikontach należy umieszczać w temacie ""Spis ludności i ich multikont"". Ponadto każdy gracz ma obowiązek uzupełnić pole w profilu "multikonta". <

9. W przypadku braku odpisu gracza po 48 godzinach od ostatniego posta Mistrza Gry, pomija on postać gracza w turze. Jeśli gracz w kolejnej turze nadal nie odpisuje, wówczas kieruje jego postacią w celu zapewnienia płynności rozgrywki. W przypadku braku odpisu w 3 turze postać gracza zostaje usunięta z sesji.

10. Zaleca się, by login użytkownika zawierał w sobie imię i nazwisko tworzonej postaci, a jeśli bohater takowych nie posiada - jedno z dwóch lub pseudonim. W razie potrzeby zmiany loginu, prosimy pisać bezpośrednio do administracji.

11. Avatar użytkownika powinien przedstawiać jego postać. Z uwagi na specyfikę forum dozwolone są tylko wizerunki w postaci zdjęcia wybranej przez siebie osoby. Jeśli gracz chce się dowiedzieć jakie wyglądy zostały ją zajęte, powinien zajrzeć do tematu "Zajętych wyglądów", a jeśli chce zarezerwować sobie wizerunek do tematu "Rezerwacji".

12. Avatary powinny być przede wszystkim estetyczne. Oznacza to iż należy wystrzegać się obrazków nadmiernie szerokich, zaburzających rozkład tabel na forum (wskazany rozmiar: 200x320) oraz tych chorujących na ciężki przypadek pikselozy.

13. Grę na forum można rozpocząć po uzyskaniu akceptacji dla swojej Karty Postaci przez Mistrza Gry lub Administratora. Zaakceptowana postać otrzymuje jeden z kolorów określających przynależność do grupy.

14. Plany postaci powinny być omawiane fabularnie! Nie tolerujemy ustalania czegokolwiek poza fabułą i wcielania tego w życie bez uprzedniego omówienia podczas sesji fabularnej. Jeżeli gracz chce rozegrać jakąś sesję bez obawy, że pozostali gracze będą mieli wgląd do jego postów, może poprosić Administratora lub Mistrza Gry o stworzenie lokacji, która będzie chroniona specjalnym hasłem.

15. Zabronione jest korzystanie w rozgrywkach fabularnych z wszelkiego rodzaju informacji przeznaczonych TYLKO do wiedzy gracza. Należy oddzielać wiedzę gracza od wiedzy postaci!

16. Mistrz Gry jest zobowiązany do sprawdzenia gotowej Karty Postaci gracza w przeciągu 48h od momentu zaznaczenia w osobnym poście o jej ukończeniu.

17. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. W przypadku jakichkolwiek zmian regulaminu wszyscy użytkownicy zostaną o tym poinformowani.

18. Teksty dotyczące mechaniki i świata (to jest teksty pojawiające się w postach opisujących ogólnie pojęty świat) pisane przez użytkownika, w momencie publikacji stają się własnością właścicieli forum, użytkownik automatycznie zrzeka się praw autorskich do opublikowanych tekstów.

19. Zapisując się na forum użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu oraz jest równoznaczne z akceptacją ingerencji Mistrza Gry w życie postaci.

Znajdujące się na forum teksty są stworzone przez administrację, na bazie różnych tekstów oraz obrazów. Jednymi z głównych inspiracji były: seria gier fabularnych World of Darkness, ze szczególnym uwzględnieniem części Vampire, seria książek Anne Rice The Vampire Chronicles oraz filmy nakręcone na ich podstawie, seria książek George'a R. R. Martina A Song of Ice and Fire oraz serial nakręcony na jej podstawie, seria filmów Underworld, oba filmy oraz komiks z serii Sin City, film The Godfather oraz inne pozycje dotyczące podobnej tematyki.

Regulamin ShoutBox

1. Opiekę nad ShoutBoxem sprawują kolejno: Administrator Główny, Mistrzowie Gry, Moderatorzy.

2. Nakazane jest zachowywanie kultury osobistej na ShoutBoxie oraz szeroko pojętych zasad netykiety.
a) Zakazane jest obrażania innych użytkowników.
b) Zakazane jest obrażania poglądów/filozofii/religii innych userów.

3. Zakazane jest przenoszenie na ShoutBoxa prywatnych utarczek/kłótni.
a) Nakazane jest rozwiązywanie tego typu spraw na prywatnych komunikatorach.

4. Zakazane jest używanie treści pornograficznych/seksistowskich/wulgaryzmów.
a) Treści pornograficzne oraz wulgaryzmy dozwolone są (z umiarem) po godzinie 22.

5. Zakazane jest wklejanie na ShoutBoxa linków promujących inne fora/strony konkurencyjne.







phpBB by przemo   kontakt@darkestnight.pl
Strona wygenerowana w 0,025 sekundy. Zapytań do SQL: 5

zamknij okno
Mistrz Gry

[MG] Mina

Sieczka to jej specjalność. Niezależnie czy posługujesz się bronią palną czy bronią białą, poprowadzi dosłownie każdą walkę. Dobrze się czuje w klimatach słowiańskich i azjatyckich - zwłaszcza Japonia oraz Korea (zarówno Południowa jak i Północna). Sesje z wampirami czy z ludźmi nie są żadnym problemem, w przypadku wilkołaków wciąż się uczy. I żadna drama jej niestraszna!

Multi: Żywia Wang, Xiao Xing Tang, Jane, Malavika Draculesti
Mistrz Gry

[MG] Hella

Forumowa (nie)dziewica. Nieustannie się uczy, patrzy, podgląda i zapamiętuje. Poza tym lubi troll-sesje. Bardzo. Zatem zaprasza wszystkich do wspólnego śmieszkowania! Na wilkołakach się nie wyznaje i przyznaje się do tego bez bicia, co nie zmienia faktu, że chętnie poprowadziłaby coś jakiemuś Dziecku Luny. Umie trochę w medycynę i uwielbia opisywać (i zadawać) obrażenia. Zatem może walki? Wciąż się uczy, wciąż odkrywa i da znać, jak będzie wiedzieć w czym czuje się najlepiej.

Multi: Gustav Tordivler, Yumiko Kobayashi
Mistrz Gry

[MG] Brutus

Osoba uniwersalna pod każdym tego słowa znaczeniem. Może poprowadzić Ci wszystko, absolutnie wszystko, zaczynając od polowania na wampiry, przez poszukiwanie detektywistyczne i sceny walki czy zabicie Cezara w Idy Marcowe. Lubi futrzaki i trwałe okaleczanie postaci.

Multi: Kostya, Hernando Reyes
Mistrz Gry

[MG] Amara

Dopiero zaczyna swoją karierę jako Mistrz Gry. Miła dla wszystkich, aczkolwiek w czasie prowadzenia sesji może wydać Ci się najgorszą osobą na świecie. Dopiero uczy się pomidorowego fachu, więc przygarnie wszystkie sesje - klimatyczne, zagadkowe czy z walką w tle (troll sesja też by się przydała!). Pozytywnie nastawiona do światała wokół niej. Naczelny słodziak forum.

Multi: Anna Iwanow, Maya Krause
Mistrz Gry

[MG] Westenra

Jeśli oczekujesz dynamicznej rozgrywki - to jest z pewnością nadającą się do poprowadzenia Ci sesji osobą. Niezależnie od tego czy sesja ma być poważna, czy skłaniająca ku zabawie, dotycząca wdrożenia do fabuły lub samego rozwoju postaci - będzie plan na dobrą rozgrywkę. Pomysłowa i chętna do pomocy, głównie zajmująca się działaniem na Wyspach i we Francji, ale też nie ma problemu, aby poprowadzić sesję w innej części świata. Chętnie poprowadzi sesję ludziom oraz wampirom. Pomoże w każdej sprawie na GG lub PW. Lubi tematykę dawnych wierzeń, historycznych motywów oraz wątków w których Gracz ma szansę zostać Larą Croft lub Indianą Jonesem. Psst. Lubi komplementy.

Multi: Alexander Fraser, Narcisse
Mistrz Gry

[MG] Pam

Lubi sesje lekkie oraz takie, które wpłyną na postać. Potrafi dostosować się do każdej sytuacji dzięki czemu rozgrywki prowadzone są gładko i sprawnie. Nie przepada za wilkołakami, azjatycką kulturą, militariami oraz walkami w zwarciu czego powodem jest niewystarczająca wiedza do poprowadzenia sesji na wysokim poziomie. Otwarta na uwagi oraz pytania. Wykazuje się wiedzą, którą urozmaica prozaicznie proste tematyki sesji. Leniuszek preferujący wolniejsze gry. Zawsze podpytuje Gracza czego się od niej wymaga.

Multi: Dione Floros, Ophelia Anderson
Mistrz Gry

[MG] Akasha

Świeżutki Mistrz Gry. Dopiero wkracza w świat prowadzenia sesji. Pełna pomysłów i nieposkromionej energii do prowadzenia sesji. Sesje: komedie, tragikomedie lub pełne patosu, do wyboru do koloru. Z chęcią spróbuje każdego rodzaju. Poprowadzi sesję każdemu i jaką by duszyczka zapragnęła. Uwaga tylko by ta duszyczka do piekiełka nie trafiła. Nadal poszukuje najbardziej odpowiadającego dla niej motywu sesji.

Multi: Hessa Nejem, Beatrice Lange
Mistrz Gry

[MG] Anne

Anne zależy przede wszystkim na solidnej rozgrywce i elastyczności względem działań graczy. Stara się dopasować graczom takie sesje, które będą nawiązywały do ich Kart Postaci i preferencji gry. Osobiście preferuje rozbudowane, mające możliwie jak największy wpływ na postać sesje. Bardzo dobrze zna realia uniwersum DarkestNight. Na miarę swoich możliwości postara się odpowiedzieć na wszelkie nurtujące gracza pytania. Pomoże w wykreowaniu postaci, a także chętnie wykona kilka avatarów.

Multi: Charlene Page, Leila Nejem
MODERATORZY
Moderator

[M] Oaz

Moderator działu retrospekcji.

Multi: William E. Nejem, Takeshi Okage, Zofia Kowalczyk
zamknij okno
Chcesz się z nami wymienić banerami? Napisz do nas na adres kontakt@darkestnight.pl lub bezpośrednio do Głównej Administratorki selene@darkestnight.pl


zamknij okno
ACT IX: WILL BE HOWL FOR ME WHEN I AM DEAD




W przeciągu ostatnich dwóch lat w świecie nadnaturalnych istot wydarzyło się tak wiele, że aż odnosiło się wrażenie, iż po kilkuset latach ciszy własnie nastąpiła burza. Burza co rusz zbierająca swoje żniwa. W przeciągu ostatnich dwóch lat zginęło i zniknęło o wiele więcej długowiecznych niż kiedykolwiek wcześniej... Najpierw odrodził się Zakon Smoka, by szybko zniknąć z kart historii i mapy, później nastąpiły choroby wampirów i lykan aż w końcu uderzyła Sekta. Sekta i jej opozycja, Inconnu - nieustająca od dziesiątek setek lat wojna, która zabrała pośród nadprzyrodzonych istot największe żniwa w ich historii.
A żniwa nie ustawały.
Wraz z upadkiem Londynu we wrześniu 2016 r.; wraz z upadkiem Big Bena i Parlamentu Angielskiego; wraz ze śmiercią Królowej Elżbiety II i jej małżonka Filipa oraz przejęciem władzy w Wielkiej Brytanii przez Królową Rosemarie i wyjściem na ulicę zdeformowanych, zdziczałych bestii nastąpił chaos. Chaos, którego rozwój został jednak powstrzymany za sprawą stanu wojennego w Londynie.
Ten chaos został jednak wykorzystany przez osoby, które upatrzyły w nim szansę dla siebie. Wykorzystały one możliwości jakie ofiarowała im Sekta swoimi śmiałymi i radykalnymi posunięciami. Gdy długowiecznym udało się ustabilizować sytuację i powstrzymać dalszy upadek Maskarady, oni niespodziewanie uderzyli.
Ród Drăculești zaczął dostawać sygnały o podejrzanych, niekiedy masowych morderstwach i przypadkach kanibalizmu na swoim dawnym terytorium, Rumunii. Rodzina Igelström z kolei dostaje od swoich informatorów wysoce alarmujące działania na terenie Islandii, które mogłyby doprowadzić do upadku Maskarady: zgonach i pojedynczych kanibalach. Familia Nejem musi się zmierzyć z narastającym problemem w Indiach: pogłoskach o silnym i szybko uzależniającym narkotyku, który doprowadza do błyskawicznych zgonów i kanibalizmu. Ród Page z kolei mają nie lada problem w Szwajcarii, gdzie w szpitalach i przychodniach pojawiają się masowe ilości osób uzależnionych od nieznanego lekarzom narkotyku, na który nie znają leku. Ród Rasputin również nie ma łatwo: będą musieli powstrzymać na terenie Ukrainy fale bestialskich, wygłodniałych ludzi, których nikt nie jest w stanie zatrzymać. Rodzina Reyes zaś od jakiegoś czasu zaczęła dostawać informacje o nasilających się śledztwach z różnych grup społecznych w sprawie narkotyku, który nie uzależnia, ale daje chwilowego kopa fizycznego czyniąc z człowieka krótkotrwale prawdziwego berserka. Jedynie w przypadku Familii Táng zdaje się być spokojnie...