Poprzedni temat «» Następny temat
Park przyzamkowy
Autor Wiadomość

  • KrólikSander & Co.
Zgoda na multikonto
Pomógł: 1 raz
Wysłany: 2016-09-03, 20:56 Park przyzamkowy [Cytuj]


Park przyzamkowy




[Profil] [PM] [E-mail]
Autor:Maharet

Zgoda na multikonto
Wysłany: 2017-05-21, 01:45 [Cytuj]

Luna obserwowała Anastazję sama zachowując niewzruszony spokój przynajmniej na twarzy. Najpierw rozmowy o swoich uczuciach teraz polityka. Ani na jednym ani an drugim Luna nie znała się zbyt dobrze. Sama miała ochotę wydać z siebie symfonię westchnięć, ale wiedziała, ze przynajmniej jedno z nich musi być silne. Kiedy Anastazja tak chodziła Luna ujęła jej dłoń.
-Wampiry czy nie zapłacą za to co zrobiły i za to co planują zrobić. I spokojnie moja kochana. Razem przejdziemy przez wszystko. Ty ze swoją delikatnością i umiejetnością dyplomacji, ja ze swoim mieczem..wierzę, że razem rozwiążemy problemy.
Nie przejmuj się aż tak. Dzień po dniu, krok po kroku, moja droga, krok po kroku
_________________
[Profil] [PM] [E-mail]
Autor:Luna Draculesti

Zgoda na multikonto
Wysłany: 2017-05-21, 09:07 [Cytuj]

Wampirzyca znowu chciała westchnąć, gdy Luna ujęła jej dłoń. Przygryzła tylko dolna wargę i spojrzała na ich złączone dłonie. Pokręciła tylko bez słowa głową. Chciała odgonić od siebie te przytłaczające ją myśli. Za dużo tego, za dużo.
-Naprawdę cieszę się, że wróciłaś. - powiedziała po dłuższej chwili milczenia, podnosząc w końcu na nią spojrzenie swoich błękitnych ocząt. Podeszła bliżej do wojowniczki i puszczając jej rękę, sięgnęła, by pogłaskać ją po głowie. Pochyliła się delikatnie nad nią, by ustami musnąć jej czoło. W tym geście było całkiem sporo czułości.
_________________
[Profil] [PM] [E-mail]
Autor:[U] Anastazja Dracula

Zgoda na multikonto
Wysłany: 2017-05-23, 11:48 [Cytuj]

Luna miala ochote juz nigdy nie wypuszczac Anastazji, czula sie tak dobrze, gdy rudowlosa byla blisko, kiedy mogla jej dotknac. Chyba nigdy jeszcze sie tak nie czula.
-I ja sie ciesze, ze wrocila i moge byc u Twego boku Anastazjo a kiedy rudowlosa podeszla by musnac jej czolo, wojowniczka pochyia sie i polozyla rece na ramionach Anastazji by po chwili pocalowac ja namietnie, tak namietnie jak tylko mogla, w ten pocalunek wlozyla wszystkie swoje uczucia, ktorych nie potrafila ubrac w slowa.
_________________
[Profil] [PM] [E-mail]
Autor:Luna Draculesti

Zgoda na multikonto
Wysłany: 2017-05-23, 23:06 [Cytuj]

Poddała się temu pocałunkowi. Nie broniła się, nie uciekała. Ot pozwoliła, by obie trwały w tej chwili, zatracając się w pocałunku. Z jej gardła wyrwał się cichy pomruk, gdy ujęła twarz wojowniczki w swoje dłonie. Gładziła jej policzki kciukami. Nawet nie wiedziała kiedy po jej własnych policzkach popłynęły łzy. Po prostu emocje wypłynęły z niej, jakby pękła jakaś tama.
_________________
[Profil] [PM] [E-mail]
Autor:[U] Anastazja Dracula

Zgoda na multikonto
Wysłany: 2017-05-28, 21:22 [Cytuj]

Również Luna nie chciała przerywać tego momentu ani pocałunku. W tej chwili wydawało się, że są sobie tak bliskie. Całowała ją tak namiętnie jak tylko potrafiła, a kiedy poczuła łzy płynące po policzkach Anastazji sama lekko starła je kciukami. Trzeba było pozwolić rudowłosej piękności an upust emocji, tak duży jak będzie tego tylko potrzebowała.
_________________
[Profil] [PM] [E-mail]
Autor:Luna Draculesti

Zgoda na multikonto
Wysłany: 2017-06-16, 00:37 [Cytuj]

Czuła, jak nie może już dłużej znieść tego wszystkiego. Myślała, że zaraz eksploduje od tego wszystkiego, od buzujących w niej emocji. Chłodny dotyk dłoni Luny na jej policzku, słodkie wargi na jej ustach. Jęknęła aż, sama nie wiedząc co ze sobą począć. Objęła przyjaciółkę, znów smakując jej ust, zaprawionych słonością łez. Rozległ się głośny trzask, jakby trzepot ogromnych skrzydeł i uniosły się w górę.
Cóż... Ana wykorzystała jedną ze swych zdolności, by zabrać Lunę w bardziej odosobnione miejsce.

zt x2 (ciąg dalszy przeniesiony na retro)
_________________
[Profil] [PM] [E-mail]
Autor:[U] Anastazja Dracula
Wyświetl posty z ostatnich:
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do UlubionychWersja do druku
Skocz do:  


phpBB by przemo   kontakt@darkestnight.pl
Strona wygenerowana w 0,764 sekundy. Zapytań do SQL: 12

zamknij okno
Mistrz Gry

[MG] Mina

Sieczka to jej specjalność. Niezależnie czy posługujesz się bronią palną czy bronią białą, poprowadzi dosłownie każdą walkę. Dobrze się czuje w klimatach słowiańskich i azjatyckich - zwłaszcza Japonia oraz Korea (zarówno Południowa jak i Północna). Sesje z wampirami czy z ludźmi nie są żadnym problemem, w przypadku wilkołaków wciąż się uczy. I żadna drama jej niestraszna!

Multi: Żywia Wang, Xiao Xing Tang, Jane, Malavika Draculesti
Mistrz Gry

[MG] Hella

Forumowa (nie)dziewica. Nieustannie się uczy, patrzy, podgląda i zapamiętuje. Poza tym lubi troll-sesje. Bardzo. Zatem zaprasza wszystkich do wspólnego śmieszkowania! Na wilkołakach się nie wyznaje i przyznaje się do tego bez bicia, co nie zmienia faktu, że chętnie poprowadziłaby coś jakiemuś Dziecku Luny. Umie trochę w medycynę i uwielbia opisywać (i zadawać) obrażenia. Zatem może walki? Wciąż się uczy, wciąż odkrywa i da znać, jak będzie wiedzieć w czym czuje się najlepiej.

Multi: Gustav Tordivler, Yumiko Kobayashi
Mistrz Gry

[MG] Brutus

Osoba uniwersalna pod każdym tego słowa znaczeniem. Może poprowadzić Ci wszystko, absolutnie wszystko, zaczynając od polowania na wampiry, przez poszukiwanie detektywistyczne i sceny walki czy zabicie Cezara w Idy Marcowe. Lubi futrzaki i trwałe okaleczanie postaci.

Multi: Kostya, Hernando Reyes
Mistrz Gry

[MG] Amara

Dopiero zaczyna swoją karierę jako Mistrz Gry. Miła dla wszystkich, aczkolwiek w czasie prowadzenia sesji może wydać Ci się najgorszą osobą na świecie. Dopiero uczy się pomidorowego fachu, więc przygarnie wszystkie sesje - klimatyczne, zagadkowe czy z walką w tle (troll sesja też by się przydała!). Pozytywnie nastawiona do światała wokół niej. Naczelny słodziak forum.

Multi: Anna Iwanow, Maya Krause
Mistrz Gry

[MG] Westenra

Jeśli oczekujesz dynamicznej rozgrywki - to jest z pewnością nadającą się do poprowadzenia Ci sesji osobą. Niezależnie od tego czy sesja ma być poważna, czy skłaniająca ku zabawie, dotycząca wdrożenia do fabuły lub samego rozwoju postaci - będzie plan na dobrą rozgrywkę. Pomysłowa i chętna do pomocy, głównie zajmująca się działaniem na Wyspach i we Francji, ale też nie ma problemu, aby poprowadzić sesję w innej części świata. Chętnie poprowadzi sesję ludziom oraz wampirom. Pomoże w każdej sprawie na GG lub PW. Lubi tematykę dawnych wierzeń, historycznych motywów oraz wątków w których Gracz ma szansę zostać Larą Croft lub Indianą Jonesem. Psst. Lubi komplementy.

Multi: Alexander Fraser, Narcisse
Mistrz Gry

[MG] Pam

Lubi sesje lekkie oraz takie, które wpłyną na postać. Potrafi dostosować się do każdej sytuacji dzięki czemu rozgrywki prowadzone są gładko i sprawnie. Nie przepada za wilkołakami, azjatycką kulturą, militariami oraz walkami w zwarciu czego powodem jest niewystarczająca wiedza do poprowadzenia sesji na wysokim poziomie. Otwarta na uwagi oraz pytania. Wykazuje się wiedzą, którą urozmaica prozaicznie proste tematyki sesji. Leniuszek preferujący wolniejsze gry. Zawsze podpytuje Gracza czego się od niej wymaga.

Multi: Dione Floros, Ophelia Anderson
Mistrz Gry

[MG] Akasha

Świeżutki Mistrz Gry. Dopiero wkracza w świat prowadzenia sesji. Pełna pomysłów i nieposkromionej energii do prowadzenia sesji. Sesje: komedie, tragikomedie lub pełne patosu, do wyboru do koloru. Z chęcią spróbuje każdego rodzaju. Poprowadzi sesję każdemu i jaką by duszyczka zapragnęła. Uwaga tylko by ta duszyczka do piekiełka nie trafiła. Nadal poszukuje najbardziej odpowiadającego dla niej motywu sesji.

Multi: Hessa Nejem, Beatrice Lange
Mistrz Gry

[MG] Anne

Anne zależy przede wszystkim na solidnej rozgrywce i elastyczności względem działań graczy. Stara się dopasować graczom takie sesje, które będą nawiązywały do ich Kart Postaci i preferencji gry. Osobiście preferuje rozbudowane, mające możliwie jak największy wpływ na postać sesje. Bardzo dobrze zna realia uniwersum DarkestNight. Na miarę swoich możliwości postara się odpowiedzieć na wszelkie nurtujące gracza pytania. Pomoże w wykreowaniu postaci, a także chętnie wykona kilka avatarów.

Multi: Charlene Page, Leila Nejem
MODERATORZY
Moderator

[M] Oaz

Moderator działu retrospekcji.

Multi: William E. Nejem, Takeshi Okage, Zofia Kowalczyk
zamknij okno
Chcesz się z nami wymienić banerami? Napisz do nas na adres kontakt@darkestnight.pl lub bezpośrednio do Głównej Administratorki selene@darkestnight.pl


zamknij okno
ACT IX: WILL BE HOWL FOR ME WHEN I AM DEAD




W przeciągu ostatnich dwóch lat w świecie nadnaturalnych istot wydarzyło się tak wiele, że aż odnosiło się wrażenie, iż po kilkuset latach ciszy własnie nastąpiła burza. Burza co rusz zbierająca swoje żniwa. W przeciągu ostatnich dwóch lat zginęło i zniknęło o wiele więcej długowiecznych niż kiedykolwiek wcześniej... Najpierw odrodził się Zakon Smoka, by szybko zniknąć z kart historii i mapy, później nastąpiły choroby wampirów i lykan aż w końcu uderzyła Sekta. Sekta i jej opozycja, Inconnu - nieustająca od dziesiątek setek lat wojna, która zabrała pośród nadprzyrodzonych istot największe żniwa w ich historii.
A żniwa nie ustawały.
Wraz z upadkiem Londynu we wrześniu 2016 r.; wraz z upadkiem Big Bena i Parlamentu Angielskiego; wraz ze śmiercią Królowej Elżbiety II i jej małżonka Filipa oraz przejęciem władzy w Wielkiej Brytanii przez Królową Rosemarie i wyjściem na ulicę zdeformowanych, zdziczałych bestii nastąpił chaos. Chaos, którego rozwój został jednak powstrzymany za sprawą stanu wojennego w Londynie.
Ten chaos został jednak wykorzystany przez osoby, które upatrzyły w nim szansę dla siebie. Wykorzystały one możliwości jakie ofiarowała im Sekta swoimi śmiałymi i radykalnymi posunięciami. Gdy długowiecznym udało się ustabilizować sytuację i powstrzymać dalszy upadek Maskarady, oni niespodziewanie uderzyli.
Ród Drăculești zaczął dostawać sygnały o podejrzanych, niekiedy masowych morderstwach i przypadkach kanibalizmu na swoim dawnym terytorium, Rumunii. Rodzina Igelström z kolei dostaje od swoich informatorów wysoce alarmujące działania na terenie Islandii, które mogłyby doprowadzić do upadku Maskarady: zgonach i pojedynczych kanibalach. Familia Nejem musi się zmierzyć z narastającym problemem w Indiach: pogłoskach o silnym i szybko uzależniającym narkotyku, który doprowadza do błyskawicznych zgonów i kanibalizmu. Ród Page z kolei mają nie lada problem w Szwajcarii, gdzie w szpitalach i przychodniach pojawiają się masowe ilości osób uzależnionych od nieznanego lekarzom narkotyku, na który nie znają leku. Ród Rasputin również nie ma łatwo: będą musieli powstrzymać na terenie Ukrainy fale bestialskich, wygłodniałych ludzi, których nikt nie jest w stanie zatrzymać. Rodzina Reyes zaś od jakiegoś czasu zaczęła dostawać informacje o nasilających się śledztwach z różnych grup społecznych w sprawie narkotyku, który nie uzależnia, ale daje chwilowego kopa fizycznego czyniąc z człowieka krótkotrwale prawdziwego berserka. Jedynie w przypadku Familii Táng zdaje się być spokojnie...