Poprzedni temat «» Następny temat
Reyes
Autor Wiadomość

Administrator Techniczny
Wysłany: 2016-09-01, 19:48 Reyes


Reyes


Nazwisko: Reyes
Miejsce pochodzenia: Hiszpania / Kolumbia
Rodowa zdolność: Zatruty sztylet - wampiry z tego rodu do perfekcji opanowały umiejętność zatruwania broni poprzez lizanie jej przed walką. Umiejętność ta działa również na własne Pazury (o ile wampir posiada taką umiejętność). Trucizna wywołuje dotkliwy ból u zranionego. Działa jednorazowo i zazwyczaj po każdym ataku trzeba ponawiać zatrucie broni - wszystko zależy od tego jak wiele trucizny na niej zostanie po zadanym przeciwnikowi ciosie.

Stereotypowy charakter:
Powiedzieć, że zadzierają nosy to mało. Gnuśni, przekonani o własnej niesamowitej wyższości nad innymi rodami, którą podpierają faktem, iż to właśnie spośród nich wywodziła się pierwsza Wielka Księżna, władczyni wszystkich wampirów. Zgodnie ze znaczeniem nazwiska czują najzwyczajniej w świecie szlachtą wśród nieśmiertelnych i często patrzą na innych z pogardą. Charakterni i prędcy w osądzaniu bliźnich. Obrażają się o byle co i to raz na zawsze.


Spis władców
- Elezar Reyes (? - 1501)
- Emilio Reyes (1501 - 1515)
- Carmen Reyes (1515 - 2015)
- Desideria Salazar (1590 - 2015) - Księżna Salazarów
- Casimiro Abascal (2015 - 2016)
- Juan Barnes (2016 - obecnie)

Prawa i zasady według poszczególnych władców:
W okresie panowania Księcia Eleazara Reyes prawa i zasady były bardzo surowo przestrzegane. Z każdego działania były wyciągane odpowiednie konsekwencje. Za czasów Księcia Emilio Reyesa sytuacja nieco złagodniała na rzecz zasług dla Rodu, choć niezupełnie. Liczyło się zarówno pokolenie, jak i zasługi. Pokolenie było ważne, lecz nie decydujące. To wtedy doszło do wewnętrznej wojny w Familii, w wyniku której nastąpił rozłam na Reyes i Salazar. Ostatecznie Desideria Salazar, za sprawą której doszło do podziału, uciekła i skryła się w Kolumbii mianując się Księżną Salazarów. Po objęciu władzy przez Księżną Carmen Reyes nie można mówić o jakimkolwiek respektowaniu praw i zasad, gdyż decydowała ona wedle własnego uznania. Zmieniło się to dopiero za czasów Casimiro Abascala, który respektował prawa i zasady jednocześnie mając na uwadze zasługi dla Rodu. Po jego śmierci w 2016 r. na Księcia został wybrany głosem większości Juan Barnes Reyes, który jednak dotychczas nie przedstawił swojego stanowiska w sprawie praw i zasad wampirów.

Tereny żerowania:
Półwysep Iberyjski i Kolumbia.

Zasady własne panujące w rodzie:
- powinno się starać przemieniać jedynie osoby o szlacheckim pochodzeniu, wpływowe lub przynajmniej bogate;
- Salazarowie zostali objęci jurysdykcją rodu Reyes, zachowując swe nazwisko i ziemie, tracąc jednak wpływy z nich płynące.

Ilość wampirów na danym pokoleniu:
III: 0
IV: 3/7
V: 2/7 (+1)
VI: 1/∞
VII: 0/∞

Historia:
Reyesi nie mieli łatwego początku - niedługo po ich osiedleniu się na terenach dzisiejszej Hiszpanii pod wodzą stworzyciela Elezara Reyesa, zaczęły się najazdy Nejemów - ród na szczęście był już na tyle ustabilizowany, że poradził sobie z agresorami i po wieloletnich wojnach zakopano topór wojenny.. Niestety pokój wynikły z braku ataków, nie trwał długo - po wojnie zewnętrznej nadeszła wojna wewnętrzną wywołana przez Desiderię Salazar, córkę ówczesnego księcia, która pokłóciła się z ojcem i braćmi o wpływy w kraju. Desideria zaczęła działać na własną rękę, pragnąc wywalczyć sobie władzę - przemieniła nielegalnie wielu ludzi i doprowadziła do rzezi, w której zginęło wielu nieśmiertelnych - była to największa wojna domowa i tragedia, która dotknęła wampirze Rodziny na przestrzeni wieków. Wojnę przegrała. Wystawione za nią listy gończe, które miały na celu sprowadzenie jej przed głowę rodu, wygnały ją w końcu do Kolumbii, gdzie ukryła się przed Reyesami - i tutaj, w XVI wieku, rozpoczyna się historia odnogi rodu Reyes - zbuntowanych Salazarów. Desideria, która ten ród założyła, szczerze nienawidziła Reyesów - trzymała swoje dzieci twardą ręką, zabrakło w niej rodzinnego ciepła - całą swoją energię przeznaczała na trawiącą ją nienawiść - sądziła, że w Bogocie jest bezpieczna - nie stosowała się do obowiązujących zasad Maskarady, naginała je wedle widzi-mi-się, przekonana, że ominie ją kara Wielkiego Księcia. Myliła się.
Kilka wieków wojny domowej zakończyła Carmen Reyes, która połączyła zwaśnione rody i zaczęła rozkwit polityki pokoju - trwało to tak długo dopóki władzy nie przejął Casimiro Reyes, który uśmiercił Carmen. Ród trzymany twardą ręką przez Casimiro, który odmawiał przyznawania tytułów i władał sam, zaczął się wewnętrznie rozpadać. W końcu Casimiro zaginął bez słuchu. Wydarzenie to zbiegło się z czasem, kiedy w barcelońskiej posiadłości rodu, wybuchła bomba.
Obecnie władzę sprawuje wybrany przez wszystkich Juan Barnes y Reyes, wspierany przez tajemniczego Eneko.

Ciekawe postacie:
Reyes: Elżbieta Habsburżanka, Maria de Avis, Juan de Austria, Maria dek Pilar Teresa Cayetana de Silva y Alvarez de Toledo, Rosalia de Castro, Salvador Dali, Federico Garcia Lorca, Rosalia Lombardo, Señora de Cao, José Manuel Rodríguez Delgado
Salazar: Diego Velazquez de Cuellar, Eva Perón, Francisco Pizarro



REYES.png
Plik ściągnięto 566 raz(y) 135,98 KB

[Profil] [PM]
Autor:[MG] Admin

Administrator Techniczny
Wysłany: 2017-06-19, 20:28


Stanowiska w rodzie



Książę: Juan Barnes

Doradca (1-2):
Anabel Barnes

Skarbnik:


Zarządca:


Strażnik (3-5):




Łowca (2-3):




Pełnoprawny członek Rodziny (dowolna ilość):
Hernando Gonzales



Dziecko (dowolna ilość):


Familiant (dowolna ilość):
Sofia Rosario


Wilkołak (dowolna ilość):


Wyrzutek (dowolna ilość):
Durante Amatus Reyes Armas Salazar y Galán
César Achero Salazar y Galán
Concepcion Salazar



Reyes.jpg
Plik ściągnięto 8 raz(y) 2,2 MB

[Profil] [PM]
Autor:[MG] Admin
Wyświetl posty z ostatnich:
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do UlubionychWersja do druku
Skocz do:  


phpBB by przemo   kontakt@darkestnight.pl
Strona wygenerowana w 0,101 sekundy. Zapytań do SQL: 13

zamknij okno
Mistrz Gry

[MG] Mina

Sieczka to jej specjalność. Niezależnie czy posługujesz się bronią palną czy bronią białą, poprowadzi dosłownie każdą walkę. Dobrze się czuje w klimatach słowiańskich i azjatyckich - zwłaszcza Japonia oraz Korea (zarówno Południowa jak i Północna). Sesje z wampirami czy z ludźmi nie są żadnym problemem, w przypadku wilkołaków wciąż się uczy. I żadna drama jej niestraszna!

Multi: Żywia Wang, Xiao Xing Tang, Jane, Malavika Draculesti
Mistrz Gry

[MG] Hella

Forumowa (nie)dziewica. Nieustannie się uczy, patrzy, podgląda i zapamiętuje. Poza tym lubi troll-sesje. Bardzo. Zatem zaprasza wszystkich do wspólnego śmieszkowania! Na wilkołakach się nie wyznaje i przyznaje się do tego bez bicia, co nie zmienia faktu, że chętnie poprowadziłaby coś jakiemuś Dziecku Luny. Umie trochę w medycynę i uwielbia opisywać (i zadawać) obrażenia. Zatem może walki? Wciąż się uczy, wciąż odkrywa i da znać, jak będzie wiedzieć w czym czuje się najlepiej.

Multi: Gustav Tordivler, Yumiko Kobayashi
Mistrz Gry

[MG] Brutus

Osoba uniwersalna pod każdym tego słowa znaczeniem. Może poprowadzić Ci wszystko, absolutnie wszystko, zaczynając od polowania na wampiry, przez poszukiwanie detektywistyczne i sceny walki czy zabicie Cezara w Idy Marcowe. Lubi futrzaki i trwałe okaleczanie postaci.

Multi: Kostya, Hernando Reyes
Mistrz Gry

[MG] Amara

Dopiero zaczyna swoją karierę jako Mistrz Gry. Miła dla wszystkich, aczkolwiek w czasie prowadzenia sesji może wydać Ci się najgorszą osobą na świecie. Dopiero uczy się pomidorowego fachu, więc przygarnie wszystkie sesje - klimatyczne, zagadkowe czy z walką w tle (troll sesja też by się przydała!). Pozytywnie nastawiona do światała wokół niej. Naczelny słodziak forum.

Multi: Anna Iwanow, Maya Krause
Mistrz Gry

[MG] Westenra

Jeśli oczekujesz dynamicznej rozgrywki - to jest z pewnością nadającą się do poprowadzenia Ci sesji osobą. Niezależnie od tego czy sesja ma być poważna, czy skłaniająca ku zabawie, dotycząca wdrożenia do fabuły lub samego rozwoju postaci - będzie plan na dobrą rozgrywkę. Pomysłowa i chętna do pomocy, głównie zajmująca się działaniem na Wyspach i we Francji, ale też nie ma problemu, aby poprowadzić sesję w innej części świata. Chętnie poprowadzi sesję ludziom oraz wampirom. Pomoże w każdej sprawie na GG lub PW. Lubi tematykę dawnych wierzeń, historycznych motywów oraz wątków w których Gracz ma szansę zostać Larą Croft lub Indianą Jonesem. Psst. Lubi komplementy.

Multi: Alexander Fraser, Narcisse
Mistrz Gry

[MG] Pam

Lubi sesje lekkie oraz takie, które wpłyną na postać. Potrafi dostosować się do każdej sytuacji dzięki czemu rozgrywki prowadzone są gładko i sprawnie. Nie przepada za wilkołakami, azjatycką kulturą, militariami oraz walkami w zwarciu czego powodem jest niewystarczająca wiedza do poprowadzenia sesji na wysokim poziomie. Otwarta na uwagi oraz pytania. Wykazuje się wiedzą, którą urozmaica prozaicznie proste tematyki sesji. Leniuszek preferujący wolniejsze gry. Zawsze podpytuje Gracza czego się od niej wymaga.

Multi: Dione Floros, Ophelia Anderson
Mistrz Gry

[MG] Akasha

Świeżutki Mistrz Gry. Dopiero wkracza w świat prowadzenia sesji. Pełna pomysłów i nieposkromionej energii do prowadzenia sesji. Sesje: komedie, tragikomedie lub pełne patosu, do wyboru do koloru. Z chęcią spróbuje każdego rodzaju. Poprowadzi sesję każdemu i jaką by duszyczka zapragnęła. Uwaga tylko by ta duszyczka do piekiełka nie trafiła. Nadal poszukuje najbardziej odpowiadającego dla niej motywu sesji.

Multi: Hessa Nejem, Beatrice Lange
Mistrz Gry

[MG] Anne

Anne zależy przede wszystkim na solidnej rozgrywce i elastyczności względem działań graczy. Stara się dopasować graczom takie sesje, które będą nawiązywały do ich Kart Postaci i preferencji gry. Osobiście preferuje rozbudowane, mające możliwie jak największy wpływ na postać sesje. Bardzo dobrze zna realia uniwersum DarkestNight. Na miarę swoich możliwości postara się odpowiedzieć na wszelkie nurtujące gracza pytania. Pomoże w wykreowaniu postaci, a także chętnie wykona kilka avatarów.

Multi: Charlene Page, Leila Nejem
MODERATORZY
Moderator

[M] Oaz

Moderator działu retrospekcji.

Multi: William E. Nejem, Takeshi Okage, Zofia Kowalczyk
zamknij okno
Chcesz się z nami wymienić banerami? Napisz do nas na adres kontakt@darkestnight.pl lub bezpośrednio do Głównej Administratorki selene@darkestnight.pl


zamknij okno
ACT IX: WILL BE HOWL FOR ME WHEN I AM DEAD




W przeciągu ostatnich dwóch lat w świecie nadnaturalnych istot wydarzyło się tak wiele, że aż odnosiło się wrażenie, iż po kilkuset latach ciszy własnie nastąpiła burza. Burza co rusz zbierająca swoje żniwa. W przeciągu ostatnich dwóch lat zginęło i zniknęło o wiele więcej długowiecznych niż kiedykolwiek wcześniej... Najpierw odrodził się Zakon Smoka, by szybko zniknąć z kart historii i mapy, później nastąpiły choroby wampirów i lykan aż w końcu uderzyła Sekta. Sekta i jej opozycja, Inconnu - nieustająca od dziesiątek setek lat wojna, która zabrała pośród nadprzyrodzonych istot największe żniwa w ich historii.
A żniwa nie ustawały.
Wraz z upadkiem Londynu we wrześniu 2016 r.; wraz z upadkiem Big Bena i Parlamentu Angielskiego; wraz ze śmiercią Królowej Elżbiety II i jej małżonka Filipa oraz przejęciem władzy w Wielkiej Brytanii przez Królową Rosemarie i wyjściem na ulicę zdeformowanych, zdziczałych bestii nastąpił chaos. Chaos, którego rozwój został jednak powstrzymany za sprawą stanu wojennego w Londynie.
Ten chaos został jednak wykorzystany przez osoby, które upatrzyły w nim szansę dla siebie. Wykorzystały one możliwości jakie ofiarowała im Sekta swoimi śmiałymi i radykalnymi posunięciami. Gdy długowiecznym udało się ustabilizować sytuację i powstrzymać dalszy upadek Maskarady, oni niespodziewanie uderzyli.
Ród Drăculești zaczął dostawać sygnały o podejrzanych, niekiedy masowych morderstwach i przypadkach kanibalizmu na swoim dawnym terytorium, Rumunii. Rodzina Igelström z kolei dostaje od swoich informatorów wysoce alarmujące działania na terenie Islandii, które mogłyby doprowadzić do upadku Maskarady: zgonach i pojedynczych kanibalach. Familia Nejem musi się zmierzyć z narastającym problemem w Indiach: pogłoskach o silnym i szybko uzależniającym narkotyku, który doprowadza do błyskawicznych zgonów i kanibalizmu. Ród Page z kolei mają nie lada problem w Szwajcarii, gdzie w szpitalach i przychodniach pojawiają się masowe ilości osób uzależnionych od nieznanego lekarzom narkotyku, na który nie znają leku. Ród Rasputin również nie ma łatwo: będą musieli powstrzymać na terenie Ukrainy fale bestialskich, wygłodniałych ludzi, których nikt nie jest w stanie zatrzymać. Rodzina Reyes zaś od jakiegoś czasu zaczęła dostawać informacje o nasilających się śledztwach z różnych grup społecznych w sprawie narkotyku, który nie uzależnia, ale daje chwilowego kopa fizycznego czyniąc z człowieka krótkotrwale prawdziwego berserka. Jedynie w przypadku Familii Táng zdaje się być spokojnie...