Poprzedni temat «» Następny temat
FAQ WAMPIRA I WILKOŁAKA
Autor Wiadomość

Administrator Techniczny
Wysłany: 2017-06-19, 16:08 FAQ WAMPIRA I WILKOŁAKA


FAQ WAMPIRA




FIZJONOMIA WAMPIRA
czyli 999 odpowiedzi na nurtujące pytania.

Kiedyś padło pytanie, jak dokładnie działa wampir, jakie są jego cechy? W niniejszym poradniku postaramy się sprostować wszelkie nieścisłości – od tych zwykłych, poprzez niezwykłe, a na absurdalnych kończąc. Wpierw zacznijmy od wewnętrznych zmian, jakie zachodzą po procesie przemiany w „żywego” trupa.

ZMIANY WEWNĘTRZNE ORAZ ZEWNĘTRZNE

1. Co się dzieje z organami wewnętrznymi wampira?
Nic się nie dzieje. Organy pozostają w ciele wampira. Wyjątek stanowią przypadki, gdy na przykład postać człowieka została przemieniona nie mając np. jednej nerki. Wtedy po przemianie również nie będzie miała tej nerki.

a. Różnice w funkcjonowaniu organizmów wampirzych z aktorem jak i bez aktora (część z Was może kojarzyć moje rozkminy na temat impotencji u wampirów bez tej zalety) Czym dokładnie różni się w wyglądzie wampir z umiejętnością aktor od takiego bez niej? Ma bardziej ludzki kolor skóry, wygląda mniej drapieżnie? Jak to działa?
- istotną różnicą jest tak naprawdę jego „poziom”. Wampiry bez aktora są bledsze od normalnego człowieka, ich serca biją wolniej, a część organów wewnętrznych przestaje działać -> tutaj w grę wchodzi kwestia smakosza. Nieśmiertelni bez aktora są także „zimniejsi” -> co oznacza, iż przyjmują temperaturę otoczenia, w którym się znajdują.
Aktorzy z kolei działają na nieco innym poziomie. Ich serca biją normalnie jak u przeciętnego człowieka, skóra ma zdrowy odcień. Generalnie „imitują” wszystkie „odruchy” normalnego człowieka, symulują życie i nie muszą się na tym skupiać jak w przypadku swoich „braci” bez aktora. PONADTO – wampiry z aktorem mogą w każdej chwili zejść na wampirzy poziom, a więc spowolnić prace serce, która gra główne skrzypce w tej zalecie.

b. Dlaczego w takim razie każdy wampir może osiągnąć erekcję i orgazm, chociaż na przykład nie płacze?
- nic w funkcjonowaniu się nie zmienia. Serce nadal bije, wolniej, bo wolniej, mimo to nadal pompuje krew, zatem możliwa jest erekcja. Wampiry mogą także płakać.
UWAGA: WAMPIR NIE PŁACZE KRWIĄ!

c. Więc czym wampir płacze? Czy w ogóle płacze? Jeśli łzami - skąd woda w jego organizmie, skoro pożywia się głównie krwią?
- wampir płacze łzami. Nie zapominajmy, że w skład krwi wchodzi także woda, zaś sam proces trawienia krwi pozwala na wyodrębnienie pewnych składników.

d. A pot, ślina czy śluz, czy wampiry mają także to? Czy mając aktora się poci? Czy potrzebne jest może kombo smakosz+aktor?
- mają ślinę -> tą leczą małe rany. Wydzielają także inne substancje. Smakosz nie jest wymagany, wpływa tylko i wyłącznie na możliwość jedzenia i picia czegoś co nie jest krwią.

e. Zatem wampir ze smakoszem ma zupełnie inny metabolizm od wampira bez smakosza. Co gdy wampir nagle sobie weźmie cechę smakosz - jego organizm ewoluuje? Czy może wymiotować, pocić się, wydalać? Czy organizm wówczas męczy się bardziej od organizmu wampira, który nie ma smakosza i nie interesuje się błahostkami?
- można to nazwać ewolucją lub zwykła mutacją. Owszem może wymiotować, podobnie zresztą jak wampir bez smakosza kiedy się przeje -> patrz wada DELIKATNY. Ponadto wampir ze smakoszem korzysta z toalety…
Z kolei organizm… ten się NIE męczy nawet jeśli przyjmuje do siebie pokarm nie będący krwią. Wynika to z odpowiedniego przystosowania.

f. Jaka jest temperatura ciała wampira i czy mając aktora, przez cały czas jest ona taka sama jak temperatura człowieka, czy nie?
- temperatura wampira z aktorem wynosi tyle ile u zdrowego człowieka. Bez aktora wampir przyjmuje temperaturę otoczenia.

g. Czy wampir z aktorem może oszukać innego wampira, aby ten myślał, że jest człowiekiem? A jeśli nie, to w jaki sposób wampiry rozpoznają się pomiędzy sobą, np. na ulicy?
- tak. Wampir z aktorem potrafi zmylić innego wampira, wilkołaka już nie, co najwyżej sprawić mu trudności z rozpoznaniem. Natomiast wampir może rozpoznać innego wampira bez aktora po np. braku ruchu klatki piersiowej lub temperaturze ciała.

h. Jak to jest z odmrożeniami? Są? Nie ma? Teoretycznie gdy wampir nie ma aktora, wychłodzenie członków powinny następować znacznie szybciej, bo krew płynie wolniej. Ciało, jego części marzną się i czy może to sprawiać problemy? Jeśli nie bólowe, to chociaż jakieś kłopoty z poruszaniem się? Czy było to kiedyś odgrywane?
- wampir bez aktora przyjmuje temperaturę otoczenia. Jasne, można go przymrozić za pomocą ochłodzenia, ale wychłodzenia są raczej niemożliwe.

i. Kwestia protez po i przed przemianą. Czy odrasta kończyna? Czy można uciąć kończynę i zastąpić ją protezą już po przemianie?
- owszem kończyny odrastają. Trwa to parę godzin. W przypadku pozszywanego kończyna odrasta dopiero po 24h. Nie można używać protez, ponieważ proces regeneracji jest zbyt szybki, by można było podpiąć wszystkie połączenia nerwowe. Jedyny wyjątek występuje, gdy dany wampir nie miał już kończyny przed przemianą. Należy jednak pamiętać, że regeneracja nie wypiera ciała obcego z ciała wampira, zatem jeśli coś blokuje ową regenerację, ta zwyczajnie nie nastąpi nawet w przypadku braku wady pozszywany.

2. Czy wampir może schudnąć?
Nie, wampir pozostaje taki jaki był przed przemianą -> zatem chudy zawsze pozostanie chudy, a gruby, grubym.

3. Czy wampir może „przypakować”?
Mięśnie zostają nienaruszone. Tutaj warto zaznaczyć, iż trening fizyczny nie wpływa na przyrost ich masy, co z kolei NIE przekłada się na wzrost siły fizycznej. Nadal jednak można uprawiać sporty, bądź też trenować sztuki walki, aby poprawić koordynację ruchową, co również przekłada się na poprawienie zwinności oraz zręczności. Jednakże treningi nigdy nie będą tak skuteczne, aby być na równi z wampirem posiadającym UMIEJĘTNOŚCI REFLEKS lub PRZYŚPIESZENIE.

4. Czy wampirowi odrastają włosy?
Wszelkie owłosienie, paznokcie oraz ogólny stan wampira powraca do stanu sprzed przemiany po 24h.
UWAGA: WAMPIR MOŻE FARBOWAĆ WŁOSY, A TAKŻE WYKONAĆ SOBIE TATUAŻ. TEN ZNIKNIE PO KILKUDZIESIĘCIU LATACH.

5. Jak bardzo silny jest wampir?
Nieśmiertelny jest 2x silniejszy niż za życia. Jest w stanie przewrócić samochód osobowy tj. unieść, lecz nie podnieść, bo tego typu rzeczy jest w stanie zrobić wilkołak będący 2x silniejszym od wampira. Siła fizyczna zależy również od tego, kim był wampir przed przemianą.
UWAGA: ROZKŁAD SIŁY FIZYCZNEJ WYGLĄDA NASTĘPUJĄCO:
WILKOŁAK W PEŁNEJ PRZEMIANIE > WAMPIR III POKOLENIA > WAMPIR IV POKOLENIA > WAMPIR V POKOLENIA > WAMPIR VI POKOLENIA > WAMPIR VII POKOLENIA > FAMILIANT > CZŁOWIEK

6. Czy wampir ma zwiększony refleks?
Wampir ma zwiększony refleks od przeciętnego człowieka, który nie jest w stanie pod tym względem z nim rywalizować. Jest także zwinniejszy od wilkołaka.
DOKŁADNIEJSZA ROZPISKA W OPISIE WILKOŁAKÓW - KLIK

7. Czy wampir staje się inteligentniejszy po przemianie?
Wampir nie posiada nadnaturalnej inteligencji ani sprytu.

8. Czy wzrok i słuch polepszają się po przemianie?
Wzrok oraz słuch nieśmiertelnego ulegają wyostrzeniu.
UWAGA: WAMPIRY MAJĄ LEPSZY WZROK OD WILKOŁAKÓW, Z KOLEI WILKOŁAKI MAJĄ O WIELE LEPSZY SŁUCH I WĘCH NIŻ WAMPIRY. PONADTO WZROK WAMPIRÓW DZIAŁA PODOBNIE JAK U KOTÓW. OZNACZA TO, ŻE WIDZĄ W CIEMNOŚCIACH, ALE NIE W MROKU!

9. Co się dzieje, gdy wampir śpi?
Przede wszystkim wampir nie potrzebuje snu. Robi to dla zabicia czasu. Może śnić. Ponadto przebudzenie go jest niezwykle ciężkie, graniczące wręcz z cudem, przez co czyni z niego cholernie łatwą ofiarę za dnia. Ponadto wampir za dnia jest rozdrażniony i zmęczony.
UWAGA: ZALETA CZUJNY CHRONI WAMPIRA ZA DNIA PRZED NAGŁYM ATAKIEM.

10. Kim są właściwie „wieczne dzieci”?
Wada DZIECKO sprawia, iż atrybuty fizyczne wampira są mniejsze od jego przeciętnego przedstawiciela (nadal obowiązuje zasada 2x silniejszych niż za życia).

11. Czy wampirzyce mogą zajść w ciążę, a wampiry zapładniać?
Nie. Nieśmiertelni są bezpłodni. Kobiety nie miesiączkują nawet, jeśli w dniu swojej przemiany miały okres, zaś mężczyźni nie mogą zapładniać.

a. Skąd zatem sperma u każdego męskiego wampira?
- wampir wytwarza ją jak każdy normalny mężczyzna. Różnica jest tylko taka, że nasienie jest niezdolne do zapłodnienia -> Panowie, strzelacie ślepakami, prawie jak wiedźmini.

b. Podstawą produkcji nasienia jest fruktoza i białko, skąd u wampira pożywiającego się krwią miałyby znaleźć się owe składniki?
- krew transportuje składniki odżywcze do komórek. Ponieważ proces pożywiania, trawienia krwi jest u wampira troszeczkę inny, to jest on w stanie wyodrębnić poszczególne składniki. Stąd też pozyskuje niezbędne elementy do produkcji nasienia.

b. Czy wampirzyca również się podnieca (twardnieją jej sutki, łechtaczka)? Co ma na to wpływ? Jak to wszystko funkcjonuje, skoro teoretycznie wampir jest umarlakiem, którego serce bije bardzo wolno?
- Orgazm wygląda dokładnie tak samo jak za życia, natomiast wampir minimalnie dłużej się podnieca ze względu na wolniejszy przepływ krwi.

c. Czy jeśli przemiana nastąpiła w czasie menstruacji, to czy wampirzyca przez cały okres swojego życia jest... nieszczelna? Zmieniono kwestię błony dziewiczej - co jak na moje, jest sporym błędem. Zakładamy, że odrasta wszystko po 24h, nawet włosy i broda wracają do stanu przed przemianą.
- Nie, wampirzyce nie krwawią. Z kolei kwestia błony dziewiczej - decyzja gracza, po jej "przerwaniu" może odrosnąć lub nie.
UWAGA: DECYZJA JEST JEDNORAZOWA I NIE PODLEGA PÓŹNIEJSZEJ ZMIANIE!

d. Jeśli podczas przemiany kobieta była brzemienna, to czy po przemianie wciąż ma ciążowy brzuch? Czy nosi martwy płód? Czy może jednak magicznie wszystko znika?
- Płód obumiera, zaś ciało wchłania płód. Jedynie w przypadku zaawansowanej ciąży tuż po przemianie następuje poronienie.

12. Czy wampiry odczuwają słabiej ból niż za życia?
Tak, próg bólu jest wyższy.

13. Czy wampirowi można złamać łatwo kości?
Kości nieśmiertelnego są dużo twardsze. W rezultacie ciężko jest je połamać. Jednak nadal może mieć siniaki oraz guzy, które z racji regeneracji znikają o wiele szybciej niż za życia.

14. Co się stanie, jeśli wampir będzie torturowany?
Długie wystawienie na działanie bólu sprawia, że wampir popada w obłęd i pozostaje uraz psychiczny.

15. Czy fizyczne wady sprzed przemiany kompletnie znikną?
Wady wzroku oraz słuchu (niedosłuch) mają szansę zaniknąć po przemianie. Jednakże całkowita głuchota, bądź ślepota nie zostaną wyleczone. To samo tyczy się wszelkiego kalectwa w postaci utraconej kończyny – one po przemianie nie odrosną.

16. Na jakiej zasadzie działa światło słoneczne, skoro światło księżyca to odbite światło słoneczne, a gwiazdy to w zasadzie słońca?
Wampiryzm to klątwa, zatem ciężko jest tutaj dociekać naukowych wyjaśnień.

17. Czy na heretyka działają symbole religijne obrządku/kultu w którym się urodził czy każde czy może tylko te, które chronią naprawdę wierzących, a nie tylko używających ich do ochrony? A jeśli wszystkie to czy różni się stopniem mocy użycie przez osobę wierzącą lub niewierzącą?
Owszem działają symbole religijne znanych, historycznych religii. Stopnie mocy się nie różnią, wampir po prostu czuje dyskomfort.

DODATKOWE CECHY
UWAGA! NALEŻY PAMIĘTAĆ, ŻE ZALET i WAD NIE MOŻNA WYŁĄCZYĆ!

1. Czy AKTORZY posiadają ludzkie odruchy np. oddychanie?
Tak, AKTOR potrafi to robić bezwarunkowo. W przeciwieństwie do swoich „braci” bez tej ZALETY on nie musi wymuszać tego odruch, co znacznie ułatwia mu funkcjonowanie wśród ludzi. Innymi słowy potrafi bezwarunkowo symulować życie.

2. Co to znaczy, że skóra wampira ma zdrowy kolor?
Wampiry z czasem bledną, co jest wynikiem wolno bijącego serca. W przypadku AKTORÓW proces ten nie następuje.

3. Jakie są negatywne strony AKTORSTWA?
Brak. Wampir w każdej chwili jest w stanie wyłączyć działanie tej zalety.

WADA NADPSUTY:

1. Czym cechuje się wada NADPSUTY?
Skrajna bladość oraz cienka skóra, to są właśnie główne wyznaczniki tej WADY. Jej posiadacz ma widoczne żyły, mocno podkrążone oczy, sine usta, pociemniałe uszy oraz palce. Co gorsza towarzyszy mu nieświeży zapach, którego nie sposób ukryć.

2. Czy uniemożliwia ona wampirowi normalne funkcjonowanie pośród ludzi?
Ależ oczywiście! To naturalne, że ludzie zwrócą uwagę na zmiany zewnętrzne, a przede wszystkim na nieprzyjemny zapach, co z kolei może zaowocować nieprzyjemnymi komentarzami w stosunku do takiego wampira.

ZALETA SMAKOSZ:

1. Czym cechuje się zaleta SMAKOSZ?
Zaleta SMAKOSZA sprawia, że zachowany zostaje SPRAWNY układ pokarmowy, dzięki czemu wampir może bez obaw spożywać pokarm inny niż krew. Jednakże nieśmiertelny nie czerpie żadnych profitów energetycznych ze spożytego pokarmu.

2. Czy wampir może się upić?
Spożycie czystego alkoholu nie sprawi, że nieśmiertelny się upije. Ten nadal musi być zmieszany z krwią, aby uzyskać ten stan.

3. Czy wampir może się potruć jedzeniem?
SMAKOSZ jest podatny na zatrucia poprzez jedzenie, tudzież trunki – wyjątek stanowią posiadacze umiejętności ODTRUTKA.
Wampir bez smakosza również jest podatny na trucizny podane bezpośrednio poprzez krew.

4. Czy wampir odczuwa smaki?
Zarówno SMAKOSZE jak i wampiry bez tej zalety odczuwają smaki -> zarówno jedzenia (smakosz) jak i krwi.

ZALETA WYTRWAŁY:

1. Czym cechuje się zaleta WYTRWAŁY?
Zaleta WYTRWAŁY jest głównie używana przy tropicielstwie tj. szukania ofiary, tudzież jej śladów. Nie ma ona wpływu na cierpliwość, a jedynie zmęczenie fizyczne.

REGENERACJA I NIE TYLKO:

1. Czy odcięta kończyna wampira odrasta?
Odcięte kończyny odrastają, jednakże jest to proces stopniowy tj. wpierw odtwarzają się kości, następnie żyły, mięśnie itp.

2. Co się dzieje, gdy wampir zostaje zakołkowany?
Przebicie serca przyczynia się do zastopowania jego pracy, a co za tym idzie uniemożliwienia pompowania krwi, która odpowiada za poprawne funkcjonowanie wampira. W efekcie wampir popada w sen/śpiączkę do czasu, gdy zostanie przywrócony obieg.

3. Co się dzieje, gdy wampirowi wyrwie się serce?
W przypadku wyrwania serca, nieśmiertelny również popada w letarg do czasu, aż narząd odrośnie.

4. Co się stanie, jeśli wampir wyjdzie na światło słoneczne?
Wystawienie na promienie słoneczne zabija wampira. Innymi słowy staje się ono żywą pochodnią.
UWAGA: WYJĄTEK STANOWIĄ CI POSIADAJĄCY ZALETĘ NIEPALNY. UMOŻLIWIA ONA KRÓTKIE PRZEBYWANIE NA SŁOŃCU BEZ RYZYKA SPALENIA (określony czas w opisie umiejki).

5. Czy trucizna zabije wampira?
Trucizny nie mogą zabić wampira. Sprawiają mu za to ból, potrafią sparaliżować, a nawet poważnie uszkodzić.
UWAGA: POSIADACZ UMIEJĘTNOŚCI ODTRUTKI JEST NA ODPORNY NA EFEKTY TRUCIZNY!

6. Czy woda święcona szkodzi wampirom?
Woda święcona poparzy skórę wampira, o ile ten jest posiadaczem WADY HERETYK. Doznane poparzenia są poparzeniami 3 stopnia.

7. Co się dzieje, gdy wampir głoduje?
Głód i długie nie spożywanie krwi sprawia, iż wampir zaczyna przeżywać męki. Popada w szał i przestaje kontrolować swoje instynkty. Zabije wszystko, byleby tylko dostać krew. W przypadku nie zaspokojenia głodu nieśmiertelny ulega wysuszeniu, by ostatecznie popaść w letarg. Ponadto tego typu skrajny głód występuje u świeżo przebudzonego wampira, jeżeli sen ten był NAPRAWDĘ długi.

SIŁA KRWI:

1. Kiedy wampir może przemieniać?
Im wampir jest starszy tym jego krew również, co z kolei znacznie ułatwia tworzenie na przykład familiantów. Wampirze dzieci NIE są w stanie tworzyć familiantów przez pierwsze 4 miesiące od czasu swojej przemiany! Ponadto pierwszego spokrewnienia mogą dokonać dopiero po ukończeniu 100 lat!

2. Co daje wypicie krwi wilkołaka?
Krew wilkołaków (w formie wilkołaka) jest bogata w adrenalinę, która daje przysłowiowego kopa, choć jest on krótkotrwały. Nie przekłada się ona jednak na moc jak i również nie posiada żadnych dodatkowych profitów. ???

3. Czy od picia wampirzej krwi można się uzależnić?
Krew wampirów pozwala tworzyć zarówno wampiry jak i familiantów. Niemniej jak wszystko posiada ona pewne negatywne skutki, a mianowicie może uzależnić. Dla niektórych dzięki temu tworzą się silne więzi w grupach np. rodzinne. Wampiry mogą się od siebie uzależnić, a dokładniej od swojej krwi. Innymi słowy jest ona jak narkotyk, który ciężko jest odstawić.
UWAGA: ODSTAWIENIE WAMPIRZEJ KRWI W PRZYPADKU FAMILIANTÓW JEST PRAWIE NIEMOŻLIWE. TYLKO NIELICZNYM UDAJE SIĘ PRZEJŚĆ PRZEZ PROCES ODWYKU, CO PRZEWAŻNIE ZMUSZA ICH DO SPOŻYWANIA LUDZKIEJ KRWI. PONADTO WAMPIRY NIE SĄ KANIBALAMI – NIE KARMIĄ SIĘ MIĘSEM SWOJEGO POBRATYMCA.

WADA WYBREDNY:

1. Czy spożywając inną krew niżeli tą, która przywraca siły, ma negatywny skutek na wampira?
Nie! Karmiąc się inną krwią wampirowi nic się nie stanie. Taka krew zwyczajnie nie zaspokoi jego głodu oraz nie przyspieszy procesów regeneracyjnych.

WADA POZSZYWANY:

1. Czym cechuje się wada POZSZYWANY?
Wada POZSZYWANY sprawia, że proces regeneracji zostaje mocno zaburzony. Powstałe w wyniku walki rany goją się o połowę wolniej, a ponadto zostają po nich blizny.
UWAGA: KREW NIE PRZYSPIESZA REGENERACJI!

2. Czy wampirowi z tą wadą odrosną kończyny?
Tak, lecz odrastają dopiero po 24h! W przypadku wampirów nieposiadających tej wadę kończyna odrasta w przeciągu paru godzin.

WIĘCEJ O WAMPIRACH ZNAJDZIESZ:
TUTAJ
[Profil] [PM]
Autor:[MG] Admin

Administrator Techniczny
Wysłany: 2017-06-19, 16:08


FAQ WILKOŁAKA




1. Jaką temperaturę ma wilkołak?
Temperatura ciała człowieka jest w głównej mierze zależna od stopnia rozszerzenia i zwężenia naczyń krwionośnych, które kontrolują wydzielanie ciepła z mięśni. Homid powinien mieć temperaturę zbliżoną do człowieka ("[...]jest postacią ludzką i oprócz nieznacznie wyczulonego słuchu oraz węchu i przyspieszonej regeneracji nie różni się od przeciętnego człowieka[...]"), a u człowieka za 'normalną' temperaturę uważa się mniej więcej 36,4-37,3 °C.
Ogólnie, niezależnie od generacji wilkołaka (lykanin/lykantrop), homid ma jednak odrobinę wyższą temperaturę, choć zdarzają się wyjątki bardziej zbliżone temperaturą do temperatury człowieka:
homid: 36,8-37,3 °C
glabro: 37,3 - 38, 5 °C
crinos: 38,5 - 41 °C (zależnie czy ma cechę superfutro)

2. Czy wilkołak może być alergikiem? Co z wadą „uczulony na…”?
Tak, wilkołak może być alergikiem, ale tylko pod postacią homida i glabro. Jeśli zaś chodzi o formę crinos - ich odporność na choroby i urazy jest dużo wyższa niż u człowieka. Podczas przemiany w finalną formę w organizmie wilkołaka dochodzi do wytworzenia specjalnego typu komórek odpornościowych (komórki dendrytyczne), które odwracają reakcję alergiczną. Efekt jest długofalowy, jednak występuje wyłącznie w formie crinos; po powrocie do formy homid lub glabro, organizm wraca do normy i alergie wciąż występują.
Uwaga:
Reakcja wilkołaka na srebro (w formie glabro i crinos) jest związana z klątwą dzieci luny i działa na zasadzie promieni słonecznych w przypadku wampirów. Nie jest to uczulenie. Wilkołak w formie homida może być uczulony na srebro, ale ze względu na wysoką selekcję w hodowlach (uczulenie na srebro eliminuje możliwość zakładania obroży i zmniejsza kontrolę nad wilkołakami), wilkołaki z uczuleniem na srebro są poddawane eutanazji, zatem nie spotyka się lykaninów i lykantropów z tą dolegliwością.
Zalecamy wybierać inne, grywalne alergie, np. pokarmowe.
Ponadto objawy alergii w formie homida i glabro mogą, w zależności od stopnia nasilenia, prowadzić do niekontrolowanej przemiany w pełną formę.

3. Jak wygląda kwestia przyjmowania lekarstw u wilkołaków?
Wszystkie leki, przyjmowane w formie homida, powinny być lekami ludzkimi. Organizm homida nie jest organizmem zwierzęcia, jest niemal identyczny jak organizm człowieka. Podobnie wygląda to w formie glabro - pojawiają się zmiany w szkielecie, pojawia się sierść, zaczynają wydłużać się pazury, i zniekształca się postawa, ale wnętrzności i trawienie pozostają bez zmian, zatem wszelkie leki też powinny być ludzkie. Wilkołak w formie homida i glabro wciąż jest bardziej człowiekiem, niż zwierzęciem. I nie ma na to wpływu generacja. W przypadku formy crinos wygląda to podobnie, jednak organizm potrzebuje znacznie większych dawek, przykładowo: u wilkołaka ważącego po przemianie 400 kg, dawka musi być kilkukrotnie wyższa.

4. Czy regeneracja tkanek, urazów, itp. u homida jest lepsza niż u zwykłych ludzi?
Regeneracja ciała homida jest minimalnie szybsza od regeneracji przeciętnego przedstawiciela ludzkiego gatunku - chorują znacznie rzadziej i leczenie ich ran jest zwykle mniej czasochłonne, chociaż wszystko zależy od poniesionych obrażeń. Cięte rany, zabliźnione i zagojone, nie znikną po przemianie; rany zregenerują się szybciej i drobne cięte rany nie pozostawią blizn, ale już np. głębsze zacięcie się nożem - tak.
W przypadku urazów trwałych (przerwanie nerwów, możliwość trwałego kalectwa), jeśli homid przemieni się odpowiednio szybko w wilkołaka (maksymalnie do 24 godzin, zwykle jednak obrażenia takie należy ‘wyleczyć’ przemianą do 12 godzin), urazy zostaną zregenerowane. W przypadku braku przemiany, uraz pozostanie.
Przykładowo: homid uległ wypadkowi, przez który traci władzę w nogach. Będzie zmuszony jeździć na wózku inwalidzkim. Jeśli dokona przemiany w odpowiednio szybkim czasie, nastąpi regeneracja organizmu i wilkołak zostanie sprawny, chociaż w niektórych przypadkach może pojawić się częściowy, czasowy niedowład lub ograniczenie ruchów. Jeśli homid nie przemieni się odpowiednio szybko, pozostanie niepełnosprawny, a co za tym idzie, w formie crinosa również będzie miał niedowład tylnych łap. To samo tyczy się wszelkich urazów słuchu, wzroku, powonienia.
Uwaga:
Wyrwane kończyny lub części ciała (np. oko), nie odrosną. Ponadto homid, który uległ wypadkowi, a który ma na sobie stalową obrożę, może mieć utrudnioną możliwość przemiany lub nie będzie mógł jej dokonać w ogóle.

5. Ile waży wilkołak?
Waga dorosłego wilkołaka w pełnej formie (tj. crinos) waha się między 250-450 kg, w zależności od wagi w homidzie, wzrostu i płci. Przykładowo, kobieta w homidzie waży 60 kg i ma 165 cm wzrostu, zatem będzie ważyła mniej w crinosie niż mężczyzna ważący w homidzie 100 kg i mierzący około 180 cm; waga kobiety wówczas oscylowałaby w granicach 240-260 kg, mężczyzny dochodziłaby do np. 430kg.

6. Kiedy najwcześniej może dojść do pierwszej przemiany? Czy zestresowany noworodek może przybrać wilkołaczą formę?
Nie, noworodek nie może przybrać wilkołaczej formy. Wilkołak pełną dojrzałość płciową osiąga w wieku 16-21 lat i do tego czasu starzeje się normalnie, zaś pierwszej przemiany może dokonać między 8 a 12 rokiem życia.

7. Czy wilkołak posiadający doskonały węch jest w stanie rozpoznać zmiany hormonalne u znanej mu osoby, wyczuć zmianę feromonów i rozpoznać, czy ciało trawione jest chorobą?
Tak. Wilkołak nie jest w stanie poprzez węch rozpoznać rodzaju choroby, jednak może wyczuć zmiany zachodzące w organizmie znanej mu osoby. Do trzech dób (72h) od czasu zmiany hormonalnej i feromonów u znanej osoby, wilkołak jest w stanie wyczuć te zmiany, zatem może rozpoznać, czy osoba jest w ciąży, czy była aktywna seksualnie w ostatnim czasie lub, czy w ostatnich trzech dobach jej samopoczucie znacząco uległo zmianie.

8. Jaką wielkość osiąga wilkołak po przemianie w crinosa?
Na rysunku tego nie widać; jest to rysunek czysto poglądowy i zapożyczony z Wilkołak: Apokalipsa. W uniwersum DN crinos jest około 2x większy od formy w homidzie, czyli osobnik mający 1,6m, po przemianie w ostateczną formę będzie miał około 3,2m.

9. Jaki kolor sierści ma wilkołak po przemianie?
Futro może mieć dowolny, naturalny kolor. Może być powiązane z kolorem włosów homida, ale musi.

10. Czy wilkołaki w formie homid są w stanie rozpoznać siebie nawzajem?
Homid poza kilkoma, wyróżnionymi w kanonie aspektami, niczym nie różni się od człowieka; homid nie wyczuje drugiego homida, węch ma taki jak człowiek i homida wyczuje jako człowieka (wampir również).

11. Czy wilkołaki w formie crinos lub glabro są w stanie wyczuć wilkołaka w formie homid?
Crinos i glabro nie są w stanie wyczuć wilkołaka w formie homid, chyba że wilkołak posiada doskonały węch - wtedy bez problemu pozna w homidzie wilkołaka. Jednak nie wtedy, gdy ma wadę Nikt

12. Wada NIKT a zapach wilkołaka – rozpoznawanie zapachu, determinowanie zachowań na które wpływa zapach, oddziaływanie na zwierzęta.
Wada analogiczna do wady wampirzej – niegodny zaufania.
Każda istota ma swój zapach - czy to człowiek, czy to wilkołak, ma swój zapach. Wada Nikt powoduje, że wydzielany przez niego zapach jest zatarty przez inne czynniki zewnętrzne, odmienny od stereotypowego, ciało nie wydziela takich hormonów, które determinują przynależność do grupy. Oddalony wilkołak z wadą nikt, dla innego wilkołaka, który nie widział go wcześniej, będzie po prostu czymś o niezidentyfikowanym zapachu. Nie przypomina zapachem bowiem ani człowieka, ani wilkołaka, ani wilka czy innego zwierzęcia, chyba, że wytarza się w jego odchodach ( ;) ).

Wilkołak może albo wzbudzać zaufanie innych zwierząt (np. wilków, jak w przypadku wady Śmierdziel) lub powodować, że zwierzęta czują się niepewnie i robią się zestresowane, agresywne (na co wpływ ma brak zapachu, jak w przypadku wady Nikt). Wilkołak bez żadnej z tych wad jest postacią dla zwierząt neutralną – wywołuje wpływ głównie swoim zachowaniem, jednak zapach nie jest już tak mocno zaznaczony.

Więcej o wadzie NIKT znajdziesz TUTAJ

13. Czy dwa wilkołaki z wadą Nikt, które się znają, są w stanie rozpoznać się po zapachu? Czy wada NIKT wpływa wówczas na ich wzajemne postrzeganie?
Nie. Mimo, że każdy ma swój charakterystyczny zapach, wilkołak z wadą NIKT jest trudny do rozpoznania przez czynniki zewnętrzne. Wilkołak prędzej wyczuje zapach świeżych fiołków na sierści drugiego, niż sam „własny” jego zapach.
Jeśli wilkołaki znają swój ryk, widzą siebie w zasięgu pola widzenia, to nie kierują się zapachem na tyle, by się wzajemnie atakować. Znają się, a to wystarczy, by nie reagowały na siebie negatywnie (chyba, że takie są ich stosunki). Natomiast jeśli przypadkiem obaj wpadają na siebie, jeśli wcześniej się nie widzieli i nie zdążyli się ogarnąć, ich spotkanie może skończyć się krwawą jatką. Zadziała wówczas chwila i to, że nie rozpoznaliście swoich zapachów, a oboje zaatakowaliście to, co wydało wam się obce.

14. Świadomość wilkołaka a jej utrata podczas przemiany.
Świadomość wilkołak całkowicie może zatracić przez zbyt duży ból, który go otępia. Jeśli przemianie towarzyszy mniejszy ból lub ból "standardowy", świadomość jako taka istnieje - umysł zwierzęcia przeplata się z umysłem człowieka, jednak jest zdecydowanie bardziej nastawiony na myślenie zwierzęce.
W chwilach spokoju wilkołak jest w stanie zaplanować coś w głowie, jednak wilkołak w pełnej przemianie jest stworzeniem podatnym na zmiany emocjonalne - lęk, stres, gniew i to one w głównej mierze go napędzają. Wilkołak kieruje się instynktem drapieżnika, więc nie myśli całkiem trzeźwo (oczywiście wilkołak ma jakąś - większą lub mniejszą - świadomość swoich czynów, ale wciąż jest to myślenie bardziej zwierzęce) i czując głód - zwłaszcza, kiedy na jego drodze pojawi się człowiek (lub ranny człowiek, a jesteś ludożercą) - podąża za nim.

15. Czy jest możliwe utrzymanie formy glabro dłużej, jeśli posiada się dodatkowe cechy zmniejszające ból przemiany, takie jak grubokościsty, wytrwały lub niewrażliwy?
Nie. Forma Glabro jest formą przejściową. Podczas przemiany w formę crinos umiesz po prostu zatrzymać swoją przemianę "po środku" i zostać w niej przez chwilę. Zaledwie kilka minut lub jeśli wilkołak jest bardziej doświadczony, dokonuje częstych przemian i trenuje swój organizm, do kilkunastu minut. Nie ma to nic wspólnego z bólem (ból przecież jest znacznie mniejszy niż podczas przemiany w crinosa), zatem cechy wzmacniające nie zdadzą egzaminu. Przypomina to bardziej zużywanie energii jak w przypadku zużywania przez wampira krwi. Im dłużej powstrzymujesz pełną przemianę, tym bardziej się męczysz, dlatego utrzymanie formy glabro jest dla Ciebie ciężkie.

Przykład:
Cytat:
Chwyć coś ciężkiego w jedną rękę, oprzyj łokieć na blacie i wykonaj zgięcie. Dźwignia idzie ładnie, wszystko w porządku. A teraz zatrzymaj w pół ruchu, na jakieś 45 stopni. Mniej wygodnie, prawda? To to 45 stopni to jest Glabro.


16. Czy wilkołak może porozumiewać się w myślach (ze zwierzętami, wampirami i innymi wilkołakami)?
Nie. Niezależnie od formy, wilkołaki nie są telepatami i nie rozmawiają w myślach. Mogą jedynie porozumiewać się ze zwierzętami (wymagana zaleta Mowa Zwierząt) i są w stanie interpretować niektóre ich sygnały dźwiękowe. Poprzez warkot lub wycie, wilkołaki są w stanie porozumiewać się nawzajem.
[Profil] [PM]
Autor:[MG] Admin
Wyświetl posty z ostatnich:
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do UlubionychWersja do druku
Skocz do:  


phpBB by przemo   kontakt@darkestnight.pl
Strona wygenerowana w 0,197 sekundy. Zapytań do SQL: 10

zamknij okno
Mistrz Gry

[MG] Mina

Sieczka to jej specjalność. Niezależnie czy posługujesz się bronią palną czy bronią białą, poprowadzi dosłownie każdą walkę. Dobrze się czuje w klimatach słowiańskich i azjatyckich - zwłaszcza Japonia oraz Korea (zarówno Południowa jak i Północna). Sesje z wampirami czy z ludźmi nie są żadnym problemem, w przypadku wilkołaków wciąż się uczy. I żadna drama jej niestraszna!

Multi: Żywia Wang, Xiao Xing Tang, Jane, Malavika Draculesti
Mistrz Gry

[MG] Hella

Forumowa (nie)dziewica. Nieustannie się uczy, patrzy, podgląda i zapamiętuje. Poza tym lubi troll-sesje. Bardzo. Zatem zaprasza wszystkich do wspólnego śmieszkowania! Na wilkołakach się nie wyznaje i przyznaje się do tego bez bicia, co nie zmienia faktu, że chętnie poprowadziłaby coś jakiemuś Dziecku Luny. Umie trochę w medycynę i uwielbia opisywać (i zadawać) obrażenia. Zatem może walki? Wciąż się uczy, wciąż odkrywa i da znać, jak będzie wiedzieć w czym czuje się najlepiej.

Multi: Gustav Tordivler, Yumiko Kobayashi
Mistrz Gry

[MG] Brutus

Osoba uniwersalna pod każdym tego słowa znaczeniem. Może poprowadzić Ci wszystko, absolutnie wszystko, zaczynając od polowania na wampiry, przez poszukiwanie detektywistyczne i sceny walki czy zabicie Cezara w Idy Marcowe. Lubi futrzaki i trwałe okaleczanie postaci.

Multi: Kostya, Hernando Reyes
Mistrz Gry

[MG] Amara

Dopiero zaczyna swoją karierę jako Mistrz Gry. Miła dla wszystkich, aczkolwiek w czasie prowadzenia sesji może wydać Ci się najgorszą osobą na świecie. Dopiero uczy się pomidorowego fachu, więc przygarnie wszystkie sesje - klimatyczne, zagadkowe czy z walką w tle (troll sesja też by się przydała!). Pozytywnie nastawiona do światała wokół niej. Naczelny słodziak forum.

Multi: Anna Iwanow, Maya Krause
Mistrz Gry

[MG] Westenra

Jeśli oczekujesz dynamicznej rozgrywki - to jest z pewnością nadającą się do poprowadzenia Ci sesji osobą. Niezależnie od tego czy sesja ma być poważna, czy skłaniająca ku zabawie, dotycząca wdrożenia do fabuły lub samego rozwoju postaci - będzie plan na dobrą rozgrywkę. Pomysłowa i chętna do pomocy, głównie zajmująca się działaniem na Wyspach i we Francji, ale też nie ma problemu, aby poprowadzić sesję w innej części świata. Chętnie poprowadzi sesję ludziom oraz wampirom. Pomoże w każdej sprawie na GG lub PW. Lubi tematykę dawnych wierzeń, historycznych motywów oraz wątków w których Gracz ma szansę zostać Larą Croft lub Indianą Jonesem. Psst. Lubi komplementy.

Multi: Alexander Fraser, Narcisse
Mistrz Gry

[MG] Pam

Lubi sesje lekkie oraz takie, które wpłyną na postać. Potrafi dostosować się do każdej sytuacji dzięki czemu rozgrywki prowadzone są gładko i sprawnie. Nie przepada za wilkołakami, azjatycką kulturą, militariami oraz walkami w zwarciu czego powodem jest niewystarczająca wiedza do poprowadzenia sesji na wysokim poziomie. Otwarta na uwagi oraz pytania. Wykazuje się wiedzą, którą urozmaica prozaicznie proste tematyki sesji. Leniuszek preferujący wolniejsze gry. Zawsze podpytuje Gracza czego się od niej wymaga.

Multi: Dione Floros, Ophelia Anderson
Mistrz Gry

[MG] Akasha

Świeżutki Mistrz Gry. Dopiero wkracza w świat prowadzenia sesji. Pełna pomysłów i nieposkromionej energii do prowadzenia sesji. Sesje: komedie, tragikomedie lub pełne patosu, do wyboru do koloru. Z chęcią spróbuje każdego rodzaju. Poprowadzi sesję każdemu i jaką by duszyczka zapragnęła. Uwaga tylko by ta duszyczka do piekiełka nie trafiła. Nadal poszukuje najbardziej odpowiadającego dla niej motywu sesji.

Multi: Hessa Nejem, Beatrice Lange
Mistrz Gry

[MG] Anne

Anne zależy przede wszystkim na solidnej rozgrywce i elastyczności względem działań graczy. Stara się dopasować graczom takie sesje, które będą nawiązywały do ich Kart Postaci i preferencji gry. Osobiście preferuje rozbudowane, mające możliwie jak największy wpływ na postać sesje. Bardzo dobrze zna realia uniwersum DarkestNight. Na miarę swoich możliwości postara się odpowiedzieć na wszelkie nurtujące gracza pytania. Pomoże w wykreowaniu postaci, a także chętnie wykona kilka avatarów.

Multi: Charlene Page, Leila Nejem
MODERATORZY
Moderator

[M] Oaz

Moderator działu retrospekcji.

Multi: William E. Nejem, Takeshi Okage, Zofia Kowalczyk
zamknij okno
Chcesz się z nami wymienić banerami? Napisz do nas na adres kontakt@darkestnight.pl lub bezpośrednio do Głównej Administratorki selene@darkestnight.pl


zamknij okno
ACT IX: WILL BE HOWL FOR ME WHEN I AM DEAD




W przeciągu ostatnich dwóch lat w świecie nadnaturalnych istot wydarzyło się tak wiele, że aż odnosiło się wrażenie, iż po kilkuset latach ciszy własnie nastąpiła burza. Burza co rusz zbierająca swoje żniwa. W przeciągu ostatnich dwóch lat zginęło i zniknęło o wiele więcej długowiecznych niż kiedykolwiek wcześniej... Najpierw odrodził się Zakon Smoka, by szybko zniknąć z kart historii i mapy, później nastąpiły choroby wampirów i lykan aż w końcu uderzyła Sekta. Sekta i jej opozycja, Inconnu - nieustająca od dziesiątek setek lat wojna, która zabrała pośród nadprzyrodzonych istot największe żniwa w ich historii.
A żniwa nie ustawały.
Wraz z upadkiem Londynu we wrześniu 2016 r.; wraz z upadkiem Big Bena i Parlamentu Angielskiego; wraz ze śmiercią Królowej Elżbiety II i jej małżonka Filipa oraz przejęciem władzy w Wielkiej Brytanii przez Królową Rosemarie i wyjściem na ulicę zdeformowanych, zdziczałych bestii nastąpił chaos. Chaos, którego rozwój został jednak powstrzymany za sprawą stanu wojennego w Londynie.
Ten chaos został jednak wykorzystany przez osoby, które upatrzyły w nim szansę dla siebie. Wykorzystały one możliwości jakie ofiarowała im Sekta swoimi śmiałymi i radykalnymi posunięciami. Gdy długowiecznym udało się ustabilizować sytuację i powstrzymać dalszy upadek Maskarady, oni niespodziewanie uderzyli.
Ród Drăculești zaczął dostawać sygnały o podejrzanych, niekiedy masowych morderstwach i przypadkach kanibalizmu na swoim dawnym terytorium, Rumunii. Rodzina Igelström z kolei dostaje od swoich informatorów wysoce alarmujące działania na terenie Islandii, które mogłyby doprowadzić do upadku Maskarady: zgonach i pojedynczych kanibalach. Familia Nejem musi się zmierzyć z narastającym problemem w Indiach: pogłoskach o silnym i szybko uzależniającym narkotyku, który doprowadza do błyskawicznych zgonów i kanibalizmu. Ród Page z kolei mają nie lada problem w Szwajcarii, gdzie w szpitalach i przychodniach pojawiają się masowe ilości osób uzależnionych od nieznanego lekarzom narkotyku, na który nie znają leku. Ród Rasputin również nie ma łatwo: będą musieli powstrzymać na terenie Ukrainy fale bestialskich, wygłodniałych ludzi, których nikt nie jest w stanie zatrzymać. Rodzina Reyes zaś od jakiegoś czasu zaczęła dostawać informacje o nasilających się śledztwach z różnych grup społecznych w sprawie narkotyku, który nie uzależnia, ale daje chwilowego kopa fizycznego czyniąc z człowieka krótkotrwale prawdziwego berserka. Jedynie w przypadku Familii Táng zdaje się być spokojnie...